Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
OK. Ja, jag har mina geocacher i Colorado eller 60 CSx, så jag har inte märkt ditt problem.

Volvo säger nog att det ska vara så bara för att de ska slippa fixa problemet.
av Reijo
Hej

Har en V60 D5 -12 och har laddat ner från posit fartkamera och ikon enligt alla konstens regler men kan inte se eller välja ikonen genom att vrida på on knappen. Provade även att ladda in fiskeplatser med samma resultat (ingen ikon). Skulle gärna vilja ha de "riktiga" ikonerna. Finns det någon som kan hjälpa mig ?.

Tack på förhand

Mvh

Reijo
Användarvisningsbild
av apersson850
Känt fel i programvaran. Vilken version av navigationsprogramvara har du? Finns att läsa i Sensus.
I vissa versioner fungerar det om du väljer en svart ikon, ovanför de gula standardikonerna. Den ser svart ut i listan, men i vissa versioner syns den ändå på kartan.
av Reijo
apersson850 skrev:Känt fel i programvaran. Vilken version av navigationsprogramvara har du? Finns att läsa i Sensus.
I vissa versioner fungerar det om du väljer en svart ikon, ovanför de gula standardikonerna. Den ser svart ut i listan, men i vissa versioner syns den ändå på kartan.
Enligt Sensus så verkar det var 09F5. Har även provat den svarta i listan med det hjälper inte. Förra gången lyckades jag eftersom gpx filen var med stor bokstav i början och bmp filen med liten bokstav. Ändrade då bmp filen till stor bokstav o då gick det men nu är båda med liten bokstav. Har provat att ladda enl det gammla sätt o det fungerar inte heller. Någon sa till mig att ikonen är för stor men jag vet inte vilken storlek det bör vara +.

Mvh

Reijo

Då förstår jag. Det kan vara v&au[…]

Du kan vrida lite gran och dra samtidigt, misst&[…]

Vilket pill, då har du att göra. :-) […]

Hjälp! Får felkod P030300 med den enkla[…]