Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av OptimusPrime
Jag nöjde mig (i vanlig ordning) inte med att bara köra omkring med 6 xenon-ljus så jag köpte och monterade denna ramp från Kama Produkter (Ålem). Det är 4 x 55w xenon. Jisos, vilket ljus jag har nu. Ser det överarbetat ut? Kylningen är inget problem. Inte heller strömmatningen (tre extraljus delar på ett 40A relä.
Bild
10 x xenon upptända:
Bild
Björn, posta gärna lite bilder på din led-ramp.
Användarvisningsbild
av Bjørn
Montert led bar i går, vanskelig å lage fester som passet under støtfangeren. Venter på originalt rele og software for ekstralys før jeg kobler til.
Kommer bilder etterhvert.
Användarvisningsbild
av OptimusPrime
Snyggt! Men du tappar ganska mycket på att ha den monterad innanför plastgallret. Varför skar du inte ut plasten? Dessa LED-ramper tåler stenskott...
Posta gärna några fler bilder när du tänt upp den. :-) Är det Rigid Industries eller Vision X?
Användarvisningsbild
av Bjørn
Skal prøve å se først, hvis det blir dårlig blir jeg kanskje å flytte den frem og skjære ut i grillen. Men da blir litt av poenget borte ( den skal jo ikke vises :)
Det er visionx xil-px3610
Prøvde å ta bilde men det ble for mye lys til å kunne se noe.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Vilken modell köpte du, vad kostade den och hur stor skillnad märker du i mörker ?
Användarvisningsbild
av Perc
OptimusPrime skrev:Kylningen är inget problem. Inte heller strömmatningen (tre extraljus delar på ett 40A relä.
Tror nog reläet är lite i minsta laget.

Jag ska montera dessa extrajus på bilen bara min extraljusbåge kommer. Dom drar iofs bara 3A vid drift men hela 16A vid uppstart. Dvs 32A strömspik med bara två stycken 35W.
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]

Ny stereo i min s40 2004

Jag har en liknande i min v40 -2004.. fungerar gry[…]