Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av vbubbis
White: de lär hände lite imorgon men dock ska man åka kolla på ljudtävlig imorgon om vädret tillåter men hinner greja ändå :)

men står nu i liten beslutsångest om vilken färg man sak lacka bilen när den är klar dock är de bit dit innan men de som jag väljer mellan är saffrans gula eller antracitgråa som man har nu, va tycker ni?

Mvh vbubbis
av Forssen
White skrev:M90 Camo! :-)-)
Vore faktiskt ganska häftigt, även ha flygvapnets tre kronor på sidorna.
av vbubbis
UPDATE:15/5-12

nu kommer det en liten uppdatering händer inte så mö just nu, och nu i veckan blir de nog hämta motorn

över te bilderna då
monterade i baksätet bara för reg bes ser nog bättre ut än att de är helt tomt :P just nu är de tre olika färger på inredningen men tur de ska ur sen [thum] men glömde ta kort när sitt dynan sitter där :P
Bild

börjat riva ur instrumentpanelen inför kabeldragning :)
Bild

även plockat ner vänster strålkastare för ska lacka ramen svart som andra sidan
Bild

även bosnus bild på fälgarna som blir dock 17" med 255/50 men duger gött och väl första året :D dock bara grundlackad men ska bli svart vita sen :)
Bild

Mvh vbubbis
Senast redigerad av 1 vbubbis, redigerad totalt 0 gånger.
av vbubbis
Forssen skrev:
White skrev:M90 Camo! :-)-)
Vore faktiskt ganska häftigt, även ha flygvapnets tre kronor på sidorna.
haha nä inget sånt för mig :P
Användarvisningsbild
av bjompa
Lagom projekt du har.. Ska bli intressant att se hur de tar sej
av vbubbis
bjompa skrev:Lagom projekt du har.. Ska bli intressant att se hur de tar sej
mjo hoppas de slutar bra iaf och inte för mycket klångrer som med min gamla bil bara så :)
av vbubbis
White skrev:Det ser onekligen ut som du har fritiden räddad ett tag framöver! :P Mycket jobb!

Men blir inte 255/50-17 jäkligt högt i profil? :shock: 225/45-17 brukar ju annars vara väldigt "lagom" till 7/900. 8)
haha nä man kan inte klaga på att man har tråkigt ibland :p
jo dom blir lite hög proffsigt men dock lite bredare :) men de är dock halva mönstret kvar men fick dom grattis :P
Användarvisningsbild
av Milner
255-50 (W)

Ta en bild eller 2 rakt bakifrån sedan.
Ser ju så j-kla grymt ut när man kommer upp bakom en bil som har riktigt feta sulor :-}

Mvh :D
230fk går snålt

Detta är enda jag hittat på hur man m&a[…]

Rostskyddstips

Owatrol och Fluid-film är välkända […]

Bud från utländsk intressent för a[…]

Hej på er! Jag har felkod P2101 i min Volvo[…]