Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kompe
Otroligt att den fanns kvar! :shock: Förstår att den var dyr :roll: Har då aldrig sett en i verkligheten bara i broschyrer. Men kan man kombinera den till vilken rödblockare som helst? Tänkte mer på din 16Vent maskin 8)
Användarvisningsbild
av päpplet
"Satsen är speciellt anpassad till dessa modeller, men kan även monteras i andra bilar med L-Jetronic motorer" :wink: Passar med andra ord alla med LH 2.2 och LH 2.4 insprutning bara man hittar rätt utgångar på styrboxen

Finns mer roligt på deras vind som jag ska undersöka noga :)
Användarvisningsbild
av päpplet
jadu dalmans du får snart passa dig :wink:

Våldsamt vacker den blev med 205/50 fram och 185/65 bak :lol:
Bild

Nu läcker motorn sanslösa mängder olja och knackar rätt våldsamt så den sjunger verkligen på sista versen nu :(
Står den på tomgång och jag har fläkten på blir det dimmigt av oljerök inne i kupen :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
På sätt och vis är det mitt. Det är min reservdelsbil som gjort det när vi körde hem den på reservhjul :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
Nja det beror lite på vad det blir för fälgar men då blir det nog 55 eller 60 profil. Att det blev som det blev nu var för att det var de ända lagliga sommardäcken jag hade på fälg som passade på bilen :lol:

240 fälgarna passar ju inte fram även fast de är 15"...
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 75

Elbilsräckvidd hit och elbilsräckvidd di[…]

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte l&ari[…]

https://www.volvoforums.org.uk/forum/technical-top[…]

Uppdatera mjukvaran