Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av frilins
Bör fungera utmärkt eftersom signalen tas ut ifrån de bakre högtalarna i stolpen.
Loner har en dylik så han vet säkert!
Användarvisningsbild
av Loner
Loner här :)

Jo passar alldeles utmärkt, jag har själv den kombinationen.. enda skillnaden är att jag har en 02:a...

Man kopplar in den i säkringsboxen höger bak samt mot högtalarna i d-stolpen.
Du kan inte ha riktigt reservhjul utan måste ha den lilla "leksakshjulet", inte helelr kaffebordet eller extrasätet, men det säger sig nästan själv.

Tar väl inte ens 1 timme att montera, och då räknar jag in en kaffeaus oxå.

Vill du så kan jag maila över en montageanvisning.

Bild

/L
av jbl
Jo jag har också denna kombination HU603 med stärkare samt subwoofer monterat ifrån Volvo. Ett riktigt lyft är det.
Användarvisningsbild
av A80TD
Loner skrev:Loner här :)

Jo passar alldeles utmärkt, jag har själv den kombinationen.. enda skillnaden är att jag har en 02:a...

Man kopplar in den i säkringsboxen höger bak samt mot högtalarna i d-stolpen.
Du kan inte ha riktigt reservhjul utan måste ha den lilla "leksakshjulet", inte helelr kaffebordet eller extrasätet, men det säger sig nästan själv.

Tar väl inte ens 1 timme att montera, och då räknar jag in en kaffeaus oxå.

Vill du så kan jag maila över en montageanvisning.

Bild

/L
Vet du om man kan ha kvar matkassehållaren och plastgolvet under den?
av Dicer
Hur funkar förstärkaren, blir det mer tryck i övriga högtalare också (pallar dom det), eller är det bara en förstärkare till basen?
Användarvisningsbild
av A80TD
Jaha, nu får jag fram bilderna och där ser man ju att matkassehållaren sitter kvar. :oops:
Jag får formulera om frågan: Kan man fortfarande ställa en radda med tunga matkassar där?
Användarvisningsbild
av Loner
A80TD skrev:Jaha, nu får jag fram bilderna och där ser man ju att matkassehållaren sitter kvar. :oops:
Jag får formulera om frågan: Kan man fortfarande ställa en radda med tunga matkassar där?
Nu vet jag inte hur tunga kassar du handlar, men ja det kan du.

/L
av Dicer
Jag upprepar mig i hopp om svar :)
Hur funkar det om man kopplar den originalförstärkare ni pratar om till HU-603, blir det mer tryck i övriga högtalare också (pallar dom det), eller är det bara en förstärkare till basen?
Användarvisningsbild
av Loner
Dicer skrev:Hur funkar förstärkaren, blir det mer tryck i övriga högtalare också (pallar dom det), eller är det bara en förstärkare till basen?
Det är en förstärkare för basen (sitter ihopbyggt), vill du ha mera ljud i dörrarna så är det PA200 eller PA300 under höger framstol som gäller.

/L

Det varierar med årsmodeller och när ty[…]

230fk går snålt

Lite dum fråga men är du säker p&a[…]

Hej funderar på att byta ratt, har en MY 201[…]