Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 411VM
Tja!
Jonas heter jag, är 21 år och jobbar på kundtjänst inne i ösd. Bor i Ås och har i lördags skaffat mig min första Volvo. Det är en röd 740 glt 16v -89 i behov av mycket vård och kärlek.
Har tidigare bara kört Audi 80, Saab 900 och håller just nu på att sälja min Bmw 540, så jag kan faktiskt inte ett jota om volvo. Kommer nog fråga om hjälp några gånger :D

Ha det bra!
Användarvisningsbild
av Mattsvart
eccy243 skrev:
Mattsvart skrev:hahahaha såg denna bil igår på raggan :D , du backade in i väggen med dragkrogen..
Satt i den röda epan å pratade med en kompis :P
Skrattade lite åt din antenn, får du in NASA på den eller? :D

Hade bra :D
Hehe, jodå. Det stämmer. Gjorde det helt med flit... Nej då, den e till 27Mhz komradio. Det är rätt dött på den kan jag säga. Jag tar mig inte in i P-huset. Haha.
Hahaha okeej :D itne rädd om draget? ;D .. okeej :P ganska lång faktiskt :P..
LONER skrev:EPA?? Kul!! Man ser ju dom knappt alls nu för tiden.
Hehe nja själv ser man en del :P dom har på skolan där ja går, så de e en del
Användarvisningsbild
av eccy243
Mattsvart skrev:
eccy243 skrev:
Mattsvart skrev:hahahaha såg denna bil igår på raggan :D , du backade in i väggen med dragkrogen..
Satt i den röda epan å pratade med en kompis :P
Skrattade lite åt din antenn, får du in NASA på den eller? :D

Hade bra :D
Hehe, jodå. Det stämmer. Gjorde det helt med flit... Nej då, den e till 27Mhz komradio. Det är rätt dött på den kan jag säga. Jag tar mig inte in i P-huset. Haha.
Ser på hela bilen som en slit-o-släng-grej. Jag är inte vidare rädd om den. Det fanns en antenn som var kortare, men den var dyrare. Det är verkligen hur många som hellst som retar sig på den antennen. And I love it! :lol:
Användarvisningsbild
av Loner
Mattsvart skrev: Hehe nja själv ser man en del :P dom har på skolan där ja går, så de e en del
Fränt, det är ju några år sen nu, när man själv rattade runt i dessa underbara fordon :P

/L
av westgard
Jakob här då, bor istan på veckorna o svenstavik på helgerna.
Pluggar till elektriker på wargen.

kör en knallblå 240 från 77 för tillfället.
Användarvisningsbild
av eccy243
Är det någon som vet något ställe i våran stad som håller på med fälgreparationer? Typ riktning, kantstötningar, lack...
Användarvisningsbild
av Mattsvart
eccy243 skrev:
Mattsvart skrev:
eccy243 skrev: Hehe, jodå. Det stämmer. Gjorde det helt med flit... Nej då, den e till 27Mhz komradio. Det är rätt dött på den kan jag säga. Jag tar mig inte in i P-huset. Haha.
Ser på hela bilen som en slit-o-släng-grej. Jag är inte vidare rädd om den. Det fanns en antenn som var kortare, men den var dyrare. Det är verkligen hur många som hellst som retar sig på den antennen. And I love it! :lol:

Heheh men de e fint de ;D, tycker den e ball ja :D
Användarvisningsbild
av eccy243
eccy243 skrev:Är det någon som vet något ställe i våran stad som håller på med fälgreparationer? Typ riktning, kantstötningar, lack...
Ingen som har några lösa idéer? Har hört något rykte om att Molunds håller på med sånt. Något som kan bekräftas eller dementeras?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 19

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]