- sön 06 maj 2012, 12:45
Jag har kört enligt dina inställningar (med små mina egna justeringar) som du hade angivit tidigare i trådet att minimisera det helt negativa intrycket av f.d. mjukvaran och det har funkat bra.
Att få se dina nyvarande inställningar t o m subbens vore ju fint också.
/Alex
jajoxc60 skrev:Mycket bra nyheter!Micke008 skrev:Har du varit inne med din bil på service eller uppdatering innan?Nepp, det är första servicen och uppdateringen. ...
...
Droopy skrev:Går det på något sätt att få fram mjukvaruverionen i sensus displayen?Jag känner inte till något sätt att se denna version.
S80V8AWD skrev:Upplever du att suben spelar annorlunda nu också?Ja, förut hade jag subben av. Nu har jag den påslagen och på normal volym. Hela musikupplevelsen är väldigt engagerande nu och inget i ljudet sticker ut på ett irriterande sätt.
Riktigt glad idag
/ j
Jag har kört enligt dina inställningar (med små mina egna justeringar) som du hade angivit tidigare i trådet att minimisera det helt negativa intrycket av f.d. mjukvaran och det har funkat bra.
Att få se dina nyvarande inställningar t o m subbens vore ju fint också.
/Alex
XC90-D5 (225hk,470nm), 2016MY: Inscription, LF+4C, HUD, B&W, 360°, Navi, ACC osv, Matt Tech 20"; Polestar (233hk,500nm)
ХС60-D5 (215hk,440nm), 2012MY: Summum, 4C, PS+sub, ACC ... osv, Fenrir 19”;
ХС60-D5 (215hk,440nm), 2012MY: Summum, 4C, PS+sub, ACC ... osv, Fenrir 19”;