Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
Whisky skrev:
henka35 skrev:ja, kolla på bilderna som finns på detta forum:
Bläää :*O/
Ja, där såg man ju tydligt den raka tunna plankan till mittkonsol...
Hur i hel&%¤##& kan de fortsätta med den där löjligt flamsiga skärbrädan i inredningen... Det är för mig en gåta!
Det värsta av allt är att det gör att du för evigt är tvingad att använda den "medskickade" stereon.

Om några år när det kommer nya kul saker, (vi har ju redan sett mp3. acc. wma, DVB-T, mpg4 osv osv) så finns det inte en chans i helvetet att stoppa i en ny "standard radio" utan man måste skrota hela bilen :evil:
Användarvisningsbild
av Statsminister
Det har du rätt i iofs, reggnummret tillhör en Cabby husvagn :)
av Caveo
G-kraft skrev:
McDonald skrev:
G-kraft skrev:Varför ska det vara photoshopad bild, när modellen kommer ut nästa år, samt har ni titta på insidan av tidningen , resterande bilderna !??
För att den verkliga bilen ser helt enkelt inte ut som på bilderna i Teknikens värld. Svårare än så är det inte .

M
är det någon som har sett den verkliga då så att de kan konstatera att detta är inte den framtida volov v70n !? för att bilderna inne i tidningen ser verkliga ut, med chaufför....

Sidan 8:a i tidningen

"Teknikens Värld kan visa exlusiva skisser av hur nykomlingen kommer att se ut när den presenteras nästa år som årsmodell 2008"
av Aight
Dreamb skrev:Jag är 100% säker på att bilden är inte den verkliga.. för att det är enkelt att kolla upp.

Jag tog en koll på regnr och den är inte en v70!! utan nåt helt annat :)
http://www.vv.se kan du kolla upp det om du inte tro mig.
Fan det var ju ett släp på det regnummret. hahaha
av haxpet
I nya S80 finns det ju ett AUX-uttag (eller det heter väl ingång) i mittkonsolen. Där kan man lätt koppla in sin Mp3-spelare eller vad man nu har och gömma den i förvaringsfacket i mittkonsolen.

Jag vet ju dock inte om stereon klarar av att spela Mp3-skivor, men en sådan sak skulle inte borda vara så svår för Volvo att fixa, eller kanske sätta in vid första "uppgraderingen" av bilen.

Ska bli kul att se nya V70.

Såg ni dom förslag som fanns på motorer i bilen? R-modellen skulle ju ha 360+ hk.
av Pebben
henka35 skrev:Och Ja det är bara photoshopbilder i TV. Jag har gjort en egen bild utfrån spionbilderna och tagit delar från nuvarande volvoprogram. Då ser den ut så här om man har lite god fantasi.

Bild

/Henrik
Du är imponerande nära den verkliga bilen! Grattis!
av Dreamb
Nja.. tycker inte att den ser så snyggt ut på bild.. kanske blir det bättre när man ser den i verklighet.
av Moody
Nåja, så tokig var den inte...med annan färg, andra fälgar och vinge så...why not
av Noodles
Moody skrev:Nåja, så tokig var den inte...med annan färg, andra fälgar och vinge så...why not
Instämmer, på med ett par Nebula eller R, nån annan färg och dit med vingen.

Nog skulle ja kunna åka ikring i en sån utan att skämmas. :wink:

Detta har börjat hända min v70 -12.. byt[…]

Broms höger fixas aldrig

Det händer att slangarna kletar igen på[…]

Då är det lättare att bara sä[…]

Har åtgärdat den med 556!