- lör 28 apr 2012, 00:34
Sitter i samma situation (får inte bestämma) Frugan "blev" med häst men vi hade redan XC70 så jag slapp att byta
Men med bilens "underbara" dragvikt (med B kort) så är jag nu lärare Hon måste ta E kort för att få lov att köra runt Havre moppen
man kan ju vara "snäll" och köra ibland men att köra för jämnan kan bli lätt enerverande och en massa väntande då man inte åker hem direkt då det skall hoppas och grejjas och visas upp och bedömas.....
Det positiva är att när vi är ute med husvagnen så behöver jag inte köra hela vägen....
//Gooose
Mccartney skrev:jag och min sambo var ute och tittade på bilar förra våren....min sambo tyckte att xc70 var ful....jag ville ha en xc70....men sambon hittade en v70 ocean race 2.5FT med 4000 mil...bilen var perfekt tyckte vi så vi tog den....ett halvår senare...bestämde sambon sig för att skaffa häst...då sa jag vi måste nog byta bil i och med att vi ska köra med hästsläp...plötsligt hade vi inhandlat en ny xc70....Jaha då ser man tydligt vem som bestämmer här ....
Jag tycker xc70 in är lika skön att köra som V70. Men så fort man börjar köra på grusvägar eller till och med lite på åkern....så är xc70 grym.....sedan när man bor i södra delen av sverige i en stor stad....så är det kul när alla bmw förarna i denna staden tror att man är civilpolis.... :D
Sitter i samma situation (får inte bestämma) Frugan "blev" med häst men vi hade redan XC70 så jag slapp att byta
Men med bilens "underbara" dragvikt (med B kort) så är jag nu lärare Hon måste ta E kort för att få lov att köra runt Havre moppen
man kan ju vara "snäll" och köra ibland men att köra för jämnan kan bli lätt enerverande och en massa väntande då man inte åker hem direkt då det skall hoppas och grejjas och visas upp och bedömas.....
Det positiva är att när vi är ute med husvagnen så behöver jag inte köra hela vägen....
//Gooose