Skruvat skrev:Hej alla jagrullare,
Det var ingen rolig läsning för mig som ansvarig för Skruvat.se att läsa om de saker som av olika anledningar drabbat er och där vår motprestation inte motsvarat era förväntningar.
Vi är givetvis extremt måna om att våra kunder får bästa möjliga service och att produkterna ska hålla en hög kvalitet. Vi har en uttalad policy om att fria istället för att fälla när det gäller reklamationer, returer, byten av vilken art de än må vara men vi måste givetvis alltid låta våra tekniker undersöka varan innan påföljden kan bestämmas. Produkter som säljs i par eller styckvis för olika sidor ska alltid vara av samma märke, detta är en policy på vårt lager, men vi måste vara ödmjuka och erkänna att det givetvis skickas ut en del felaktigheter. Om så sker ska detta korrigeras omgående och ny produkt skickas ut efter att felaktig vara kommit oss tillhanda. Gällande alla våra produkter så förekommer det ju givetvis reklamationer och konstigt vore väl annars. Just när det gäller bromsskivor och kvalitén på dessa så görs till stor del original, kända märken som Zimmerman och Brembo samt mindre kända märken i mer eller mindre samma fabriker i asien som det är idag. Vi köper själva allt i Europa men ursprunget är i regel detsamma.
Alla reklamerade bromsskivor testas av ett företag med specialutrustning för just bromsprodukter och vi får ett snabbt besked som utgör underlag för slutgiltig bedömning. Nu till er i denna tråd som råkat ut för dessa saker ber jag er att kontakta mig omgående på [email protected] så ska jag se till att ni får nya produkter eller annan kompensation för detta strul. Ni är inte bara viktiga för oss som kunder utan också för att ni hjälper oss att bli bättre.
Mvh
Roberth Risberg
VD, Skruvat.se
Stora ord...
När jag på eget bevåg kontaktade Robert i somras när jag hade problem med kundservice tog han väldigt lätt på det och problemen fortsatte och någon kompensation hörde jag aldrig talas om.
Man hävdade med bestämdhet att JAG skulle stå för returfraketen när skruvat skickat fel prylar och som om det inte var nog fick jag påminnelseavgifter och annat för att jag inte betalat fakturan för varor jag ännu inte fått. Det var bedrövligt alltihopa och efter ~5-6 veckor fick jag rätt varor, det som skulle kommit "dagen efter"... typ. Det kändes...... skruvat..
Sedan dess har jag inte handlat där mer. Alla kan göra misstag men när man inte gör vad man kan för att rätt till misstagen då tröttnar även jag.
/Martin