Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
Möjligen..
Men nu råkar det vara sant och inte ett skämt och då får man väl skratta om man har lust utan att det bör flyttas?
av Volvo264GLE
Fartdåre skrev:
Volvo264GLE skrev:
Fartdåre skrev:Det är inte ofta som vi håller vad vi lovar när det gäller nyårslöften.
Har du gett ett löfte och uppfyllt det ?

Jag lovade mig själv att bli lite smalare, -13 kg sen 7e Januari. Över förväntan måste jag säga... :D

Du ?
Duktigt! Jag hade inget direkt lovat nyårslöfte men jag tänkte att jag skulle försöka gå upp i vikt...
Det är inte så svårt. Jag vet...

Jag vill inte lägga på mig fett utan muskler. Har tränat en del men lägger inte på mig så mycket massa :O Är 189 cm och väger 68 kg.. Men det kommer väl :wink:
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Lovade att hålla matchvikten och det går bra, har hållit i stort sett samma matchvikt sedan jag mönstrade 1983 :)
av matzen10
jojjeblom skrev:Lovade att hålla matchvikten och det går bra, har hållit i stort sett samma matchvikt sedan jag mönstrade 1983 :)
Så du e kvar i tungviktsligan alltjämt? :wink: :lol:

Själv hade jag en plan på att halvera snusandet. Verkar som om jag får göra ett omtag på nyårslöftet alltså.. Speciellt som verandan blev lite större (o dyrare) än beräknat. Och sen kommer bryggj*veln o sluka pengar med; det var inte mycket till vinter i år men när isen kalvade så bestämde sej "ett gäng" pålar att det var dags att lämna in.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
matzen10 skrev:
jojjeblom skrev:Lovade att hålla matchvikten och det går bra, har hållit i stort sett samma matchvikt sedan jag mönstrade 1983 :)
Så du e kvar i tungviktsligan alltjämt? :wink: :lol:

Själv hade jag en plan på att halvera snusandet. Verkar som om jag får göra ett omtag på nyårslöftet alltså.. Speciellt som verandan blev lite större (o dyrare) än beräknat. Och sen kommer bryggj*veln o sluka pengar med; det var inte mycket till vinter i år men när isen kalvade så bestämde sej "ett gäng" pålar att det var dags att lämna in.
Nja kvalar nog in som mellanviktare, 75kg fördelat på 178cm :D

Lycka till med snusandet och bygg/bryggerierna :wink:
av Fartdåre
Volvo264GLE skrev:
Jag vill inte lägga på mig fett utan muskler. Har tränat en del men lägger inte på mig så mycket massa :O Är 189 cm och väger 68 kg.. Men det kommer väl :wink:
Jisses... Du är mager pöjk :wink:
Är 185 cm och väger 114kg. Har snart nåt min målvikt som är 110 kg.
Ett tips. Träna inte för mycket. Tre ggr. i veckan räcker och ät något var tredje timma. Gärna fet proteinrik mat med kolhydrater.
av Volvo264GLE
Fartdåre skrev:
Volvo264GLE skrev:
Jisses... Du är mager pöjk :wink:
Är 185 cm och väger 114kg. Har snart nåt min målvikt som är 110 kg.
Ett tips. Träna inte för mycket. Tre ggr. i veckan räcker och ät något var tredje timma. Gärna fet proteinrik mat med kolhydrater.
Haha, jag vet. Är ju bara 19 trots allt, så jag har tid på mig^^ Älskar tyvärr att springa och träna styrka - motverkar varandra lite :(

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]