Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av hollan
fick lite infom om polestar i dag och i juni släpps det till d3 awd 2012 och till t6 2008- och den gav en bit över 300hk lite senare under året släpps det även till t3 och t4
Polestar till T4 vore ju trevligt, om än lite oväntat. Inte för att jag tycker det behövs, men finns det så... :wink:
Äntligen. Såg du några specifikationer för XC60 T6 AWD?

/Martin
Ha ha där gick jag på en nit.....min säljare försökte sälja in en xc70 D3 awd Ocean race till mig...i höstas....gjorde en beställning på D3...efter en vecka ändrade jag till en D5 med polestar.......och min sambo tycker ändå den är slö....nästa gång blir det en T6a..... :D
MartinS skrev:Äntligen. Såg du några specifikationer för XC60 T6 AWD?

/Martin
nä tyvärr var mycket snack om deras nya tävlingsbil och inte så mycket om det som var väsentligt dom kunde tex inte svara på varför man inte får sport läge på ft med polestar när det är samma växellåda som i d5 och t6 som har sport redan från fabrik
men jag har för mej att den landa på 305hk nm sa han inget om du får ha is i magen ett par månader till :wink:
apersson850 skrev:Tillhör hon den grupp som tokvarvar bensinmotorer till vardagskörning, då förstår jag. Dieslar körs ju på ett annat sätt.
Nog lite svårt att tok varvar automatlådor.....hon är duktig på att köra bil...tror nog mer att hon vill ha en T6 nästa gång vi byter bil...vilket vi ska ha också!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]

Inte tänkt på de på v70n med i al[…]

Bygga ”busbil”

Ja du lär ju få bra mkt mindre häs[…]

Ford hobby husbil chassinummer

Om ett fordonsidentifieringsnummer stansas in p&a[…]