Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av grålle1
Brukar vara gott om "buggar" i "bygg din bil" i början på årsmodellskiftet..... (Bugg din bil... :D :lol: :D )
av V60D5AWDPolestar
Byggde samma bil igen och nu visas bara analoga instrumenten.... så jag gissar att en bild som inte var menad att visa ännu
smög sig in. det såg i alla fall väldigt bra ut och jag kan klart tänka mej detta om det blir en V60 igen.
av s6025t
Det digitala instrumentet är till för V60 Plug-in hybrid för att kunna visa batterinivå o elförbrukning tex bygg en sådan så kommer det instrumentet upp
av pergrein
Till MY14 så kommer det nya mätarhuset garanterat sitta i S/V60 mm...

Mvh
Per
av hsb
Digitala instrumentbrädor är nytt och därmed häftigt för stunden, men är det egentligen bättre?
Jag är rädd att det blir ytterliggare ett steg från den genuina körglädjen och allt mer blir ännu mer artificiellt och det kommer kännas som att man sitter och kör Sega Rally i en arkadhall.
av s6025t
Till nya V40 är det digitala instrumentet tillval för 3000 så det blir nog inte standard på alla s/v60 framöver men däremot ett tillval även till s/v60
av pergrein
s6025t skrev:Till nya V40 är det digitala instrumentet tillval för 3000 så det blir nog inte standard på alla s/v60 framöver men däremot ett tillval även till s/v60
Jo, men det digitala finns även med analoga visare.

Bild

Det är själva utseendet som blir standard till MY14 på S/V60 tror då jag...

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av Tallberg
V60D5AWDPolestar skrev:Hej,

Noterade ävan ny växelspak till automat och samma digitala instrumentering
som till nya V40 på interiörbilderna.
Tror ni att man kommer att kunna eftermontera den nya växelspaken i en my12 framöver?
Den såg ju lite cool ut.. 8)

Du har rätt den är inte till choken. Den[…]

Ford hobby husbil chassinummer

Oftast ramben, kolla i hjulhus alternativt i h&oum[…]

Bygga vevhusventilation?

Är packningen till locket gammal och har b&ou[…]

Halvljuset (alltså inte auto-läget)[…]