Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tunnis
Ser riktigt lovande ut.
Verkar vara mjukt skinn med hål i sätena, kan man våga hoppas på ventilerade stolar?
Ser dessutom ut som själva stolarna är med skålade än standardstolen.

Nån som hört mer om vad detta paket innehåller ... samt pris :lol:
Användarvisningsbild
av MartinS
Vågar man gissa på ~50k för inscription-inredningen? Personligen tycker jag det är väldigt lite man får för pengarna, svart innertak, mjukare skinn och elektriskt svankstöd, typ.

/Martin
av pergrein
Jo, mellan 50-60000kr skulle jag tro men då ingår ju Summum i den summan (30000kr då kinetic är standard)...

Mvh
Per
av tunnis
I min offert står "Inscription svarttak GF60 - 19400:-" men enl pressreleasen är ju svart tak tillval så frågan är om de vill ha 20000 för svart innertak :twisted:

Teknikens värld hade ruggigt snygga bilder på alla fyra inredningsvalen.
av pergrein
OJ :shock: Det skulle då jag aldrig betala för svart tak, då är ju Audi & BMW mycket billiga på det tillbehöret...

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av apersson850
Svart innertak? Hu. Jag vill allt pengar för att ta en bil med svart innertak.
av perhall
Det är som med kromlister. Är det std kostar svarta lister extra. Och tvärtom! Eller vita och svarta teve/datorer. När Apple-datorer var vita kostade en svart extra, och tvärtom med teve (som brukade och brukar vara svarta eller silver).
PH
av Herkulez
apersson850 skrev:Svart innertak? Hu. Jag vill allt pengar för att ta en bil med svart innertak.
Tycke och smak :-)-) Själv skulle jag betala en rimlig slant för svart innertak. Blir ex. en helt annan "ombonad känsla" :roll: i bilen. Blir i alla fall en helt annan känsla åt det bättre, tycker jag.
av Herkulez
pergrein skrev:OJ :shock: Det skulle då jag aldrig betala för svart tak, då är ju Audi & BMW mycket billiga på det tillbehöret...

Mvh
Per
Svart innertak i tyg hos Audi & BMW är precis som du säger billigare och enl. mig prisvärt. Men man har valmöjligheten att välja olika material hos tex. audi. Svart innertak i alcantara m.m. och då sticker priset här också :shock:

De ska snabbt skala upp produktionen av liti[…]

Tysta sommardäck V90

Lite intressant med ljudivåmätningar, […]

V60 sliter däck bak

Gör du det själv så enklast och bi[…]

Kopplingspedal knarrar

Ja, smörjt lite upptill vid pedalen gjorde ja[…]