Du vet att du inte kan använda en DVD skiva i din bil antar jag :roll:
DVD-skivan innehåller ju MYCKET mer information om det är vad du menar.
Moderator: Moderatorer
born52 skrev:Är det nån skillnad på "geografin" i en cd-rom skiva kontra dvd skiva,navigatorn sitter i en XC70 -01 ?jag förstod inte frågan
born52 skrev:Ursäkta formuleringen,vad jag menar är dvd-modellen mer detaljrik,typ att man kan dra upp storleken-skalan.Har på min bil cd-versionen och där jag bor kan jag bara dra upp den till skala 500m.En bekant har dvd-versionen och på hans går det att dra upp skalan till 100m då ser man alla vägarna i byn,tänkte att det kanske är fel på min, uppgradering eller....det har enbart med hur ny skiva du har att göra, köp en nyare skiva så kan du gå ner till 100m
born52 skrev:CDskivorna inhandlades från volvo i onsdags 4/10.Säljaren sa att dom utkom juni -06,så det är nyaste versionen.jag har dom från våren 05.
Skulle gärna vilja komma i kontakt med nån från Norra delen av landet "med CD-version" för att kunna få jämföra.Har varit i kontakt med volvo på orten,volvo i Angered,volvo personbilar o alla andra j-vla volvonasare men ingen vet
born52 skrev:CarMan Har du cd-versionen ? Om du knappar in tex lingonstigen 219 i Luleå kan du då gå ner på 100m i skalan ?
En grej till,läste i ett annat forum att det skall finnas hemliga menyer i volvos rti,nån som vet nåt ?
Idag har vi loggat OBD-data under körning p&a[…]
Hej! Har en v50 2005 bensin 5-cylindrig motorkod:[…]
Kollade som hastigast på Hertz för en m[…]