- lör 14 apr 2012, 06:32
Produktionen ställs inte om samtidigt för alla modeller. Hörde för några veckor sedan att "ORE med XC60 är slut, V70/XC70 tar snart slut". Och då tror jag inte att en MY12 kan bli 13. Men om man beställer en T4 standard typ Momentum i en färg som finns kvar, en sån kan de skjuta över gränsen för årsmodell om det är nödvändigt för produktionsplaneringen.
PH
Droopy skrev:En liten fråga till, låt säga att jag gör en ombeställning, hur är det då med inredningen med tanke på Ocean Race, panelerna går ju att välja till på en summum el hur, men fins det något skin som påminner om skinnet till <Ocean? de vanliga svarta skinstolarna ser mer plastiga och hårda ut, verkar vara mer "soft" skin på Ocean stolarna.Tyvärr tror jag inte du kan få det skinnet - och det vanliga soft leather är ju jättedyrt.
Produktionen ställs inte om samtidigt för alla modeller. Hörde för några veckor sedan att "ORE med XC60 är slut, V70/XC70 tar snart slut". Och då tror jag inte att en MY12 kan bli 13. Men om man beställer en T4 standard typ Momentum i en färg som finns kvar, en sån kan de skjuta över gränsen för årsmodell om det är nödvändigt för produktionsplaneringen.
PH
XC60 T8 MY24 Late, XC40 Ult Twin MY24