Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nix. Det är bara en orange reflex i dom. Därimot så har jag en tredje sladd till blinkershållaren med p-ljus i.. Så om det vore en riktig usabil, så hade jag fått köpa en annan lamphållare och stoppat i en tvåpolig blinkerslampa. Då blir det lysande orange hela tiden, och extra starkt vid blinkning..

Ang stänkskydden.. Njea.... Vette tusan om det där var så snyggt. Kalla mig tråkig, men tror det inte blir nått sånt for mig.

/Ticken
Gör som du vill, Älskar lackade stänkskydd. Har haft så på alla mina bilar . Själv funderar jag funderar på kasta bort mina usa blinkers gillar inte den orange reflex som stör.
Sen blinkar det inte extra starkt utan 5w lyser normalt sen när man blinkar tänds 21w.
På min kärra kan man även stänga av 5 wattaren med en volvo orginal dimljusknapp 8)
Ticken skrev:Nix. Det är bara en orange reflex i dom. Därimot så har jag en tredje sladd till blinkershållaren med p-ljus i.. Så om det vore en riktig usabil, så hade jag fått köpa en annan lamphållare och stoppat i en tvåpolig blinkerslampa. Då blir det lysande orange hela tiden, och extra starkt vid blinkning..
Det går faktiskt att fixa så att det lyser orange vid blinkning och vitt när man inte blinkar utan att montera någon extra lampa.

http://www.diodhuset.se/diod-led-lampor ... p-s1%2F402

Finns säkert billigare att få tag på exempelvis Ebay.

/Håkan
Severin skrev:Jasså nexus, du kör fortfarande så, gillade inte "felet" vi fick med det, verkade ju inte finnas nån lösning på det heller
japp jag kör fortfarande med "släpvagn kopplad " :lol: :lol:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
740 som krånglar

Har röktestat motorn och det finns INGA luft[…]

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...