Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bambi
För lite mer än ett år sedan införskaffades första bilen, en volvo 745 -90
Med lite för hög tomgång och glapp här och var... Men en fin liten stridsvagn ändå, kärlek vid första ögonkastet :)
Efter lite fixande så blev det en riktigt bra gosse, halvskinn och elhissar (även om elhissarna fastnar och jävlas ibland) och lite andra finurligheter. Lyckades få bort det första glappet som hittades och senare också lösa glappet i tändningen med en startknapp :)
Har bara varit underhåll som med vilken gammal bil som helst det senaste året och enda felet nu är ett pyttelitet rosthål i en balk som ska svetsas... När jag får tag på en svets :roll: Sedan råkade jag själv förstöra ena elhissen men efter några veckor med silvertejp så fixades det till också... Finare gosse än min får man nog leta efter, hans tår ju ändå ut med mig :)

Bild

Min vackra lilla gosse <3
Användarvisningsbild
av Kompe
Ser fin ut 8)
Användarvisningsbild
av Kompe
Jag tycker faktiskt att Turbin fälgarna e snygga :oops: :P Men smaken e som baken :)
Användarvisningsbild
av Bambi
Dom är charmiga visserligen, men inte på min bil :)
Försökte få på dom på pappas 940 men det gick mindre bra eftersom den tydligen delvis är en GLT men som det råkar stå GL på... :roll: Vet inte riktigt vad som hände där, haha :)

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Som rubriken lyder men min fundering är m&ari[…]

Hej, kul att jag hamnade i din tråd, inte […]