Moderator: Moderatorer
Alfredo skrev:Varför inte medela kundtjänsten på Biltema att detta inte passade?Klart jag sa det :)
Pettson skrev: Så jag inför ett nytt begrepp för dej Vojje som jag är övertygad är inblandat. MÖNSTERSKYDDTack, Pettson! Jag förstår nu varför du blev utsedd "2009-års Jag Rullare".
Vojje skrev:Naturligtvis så var du tvungen att hitta en ny vinkel. Nåt annat vore ju liksom olikt.Pettson skrev: Så jag inför ett nytt begrepp för dej Vojje som jag är övertygad är inblandat. MÖNSTERSKYDDTack, Pettson! Jag förstår nu varför du blev utsedd "2009-års Jag Rullare".
Biltema har helt enkelt inte betalt för rätten att tillverka ett luftfilter enligt de rätta specifikationerna, utan måste istället prångla ut ett eget fuskfilter :( .
Så är det naturligtvis med i stort sett alla andra "bildelar" som ligger i hyllorna på B-tema.
Uttrycket "man får vad man betalar för" har väl aldrig passat så bra som på Biltema. Som tur är finns det en kvalitetsklassning på motoroljan, så det är väl ungefär det enda som är värt att köpa där som är bilorienterat, förutom ett och annat verktyg.
@Marlboroman Jag kommer börja där, yes[…]
Jag kan vara helt ute och cyklar nu, men det l&ar[…]
Jag optimerade våran c30 d2 drive. Slö[…]