Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
avdragaren du ska ha är 86. jag har mått den med skjulmått. Stämmer det inte köper jag den av dig och betalar frakt mm :D
av Hanken
Nexus skrev:avdragaren du ska ha är 86. jag har mått den med skjulmått. Stämmer det inte köper jag den av dig och betalar frakt mm :D
Du kan få köpa den för det var fel den passade inte. Fick åka till Volvo och köpa av dom 250:-.
av *pettson*
Är inte viljan tillräckligt stor så blir det ofta så att dom dyraste alternativen blir det man betalar, volvo var ju inte enda alternativet.
Förutom dom så har ju Meca, Mekonomen, Autoexperten, Bds, Biltema

Biltemas heter 20323 och kostar 49spänn .. samt passar och fungerar alldeles utmärkt.
Användarvisningsbild
av Vojje
*pettson* skrev:Är inte viljan tillräckligt stor så blir det ofta så att dom dyraste alternativen blir det man betalar, volvo var ju inte enda alternativet.

Biltemas heter 20323 och kostar 49spänn .. samt passar och fungerar alldeles utmärkt.
Även om B-tema ständigt expanderar så finns de inte runt knuten för alla.
Det gör däremot Willys. Köp en disktrasa, och ta i :lol: .
av *pettson*
Vojje skrev:
*pettson* skrev:Är inte viljan tillräckligt stor så blir det ofta så att dom dyraste alternativen blir det man betalar, volvo var ju inte enda alternativet.

Även om B-tema ständigt expanderar så finns de inte runt knuten för alla.
Det gör däremot Willys. Köp en disktrasa, och ta i :lol: .
Det gör det säkerligen inte. Men i stockholm som är angiven stad finns det 3 stycken.
Disktrasa är till helt andra saker, men en del kan blanda in såna i större delen av sina liv.
Användarvisningsbild
av Vojje
Stockholm är stort, och fullt med folk i vägen överallt.
Synd att det blev fel med beställningen från Skruvat. Vad hände?

Hissade upp bilen. Båda sidorna är lite[…]

Mercedes nya batteriteknik gav elbilen 120 mils r[…]

Hej, Någon som bytt bromsklossar bak sjä[…]

Något har ju uppenbarligen gått fel vi[…]