Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Waow, billigt o bra, o den ena jobbar på skroten, då kan det ju inte vara stulna grejer... eller hur (ironisk), fattar inte varför folk köper sånt via Blocket, så länge det finns en köpmarknad kommer de fortsätta sno prylarna :(
Jag har varken nya grillen eller R-design men har nu istället blivit bestulen på mina regskyltar i södra sthlm!!! Nu undrar jag... När jag beställer nya plåtar från transportstyrelen får man med de där plastskyddet bakom och nya skruvar och om inte vart fixar man det ???
~Kalle~ skrev:Plasthållarna får du inte med, de får du köpa vid sidan om ifall de har gått sönder.

/Kalle
Plasthållaren tog dom också..... Hur är det med skruvarna då ??? och som sagt vart köper man det ?

Eller vänta nu! skylten sitter väl fast i plasthållaren??? så vafan tog dom plasthållaren för ????
plasthållaren kanske åkte med när de ryckte skylten??
hursomhelst så finns billiga skylthållare både i svart och krom på biltema, skyltar beställer du på transportstyrelsen och då medföljer en liten fin blå låda med skruvar!
Original Volov hållare fram och bak kostar ca. 130:- hos närmaste återförsälare.
Ok tack alla för info! Nu måste jag bara hitta en annan parkeringsplats... vet en annan med en svart s60 som blivit av med sina skyltar 2ggr på samma ställe :twisted:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 20

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]

V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt