- tor 22 mar 2012, 19:59
Har nu gjort rent Gasspjället men den går fortfarande ojämt! Vad kan det mer vara som man kan göra för inte allt för mkt pengar`?
Moderator: Moderatorer
chabby skrev:Har nu gjort rent Gasspjället men den går fortfarande ojämt! Vad kan det mer vara som man kan göra för inte allt för mkt pengar`?Byta till Brisk tändstift.
Vojje skrev:Vilka rekommenderas? Biltema säljer väl Brisk A-line, funkar dom?chabby skrev:Har nu gjort rent Gasspjället men den går fortfarande ojämt! Vad kan det mer vara som man kan göra för inte allt för mkt pengar`?Byta till Brisk tändstift.
Bewsfroe skrev:Japp fungerar alldeles utmärkt, har dom i min turbo.Vojje skrev:Vilka rekommenderas? Biltema säljer väl Brisk A-line, funkar dom?chabby skrev:Har nu gjort rent Gasspjället men den går fortfarande ojämt! Vad kan det mer vara som man kan göra för inte allt för mkt pengar`?Byta till Brisk tändstift.
chabby skrev:Kan tändstifen ha med detta att göra? Magnetventilen läste jag om nånstans?Bor du i Stockholm så är vi många som kan hjälpa dig med Felsökning för en Bulle till Kaffet.
Jo jag har funderat på en felsökning,,