- mån 19 mar 2012, 23:41
Tragiskt nog får jag nu sålla mig till den skara Volvoägare som fått smaka på kretis och pletis avundsjuka.
Jag upptäckte efter helgen att min svarta pärla dessvärre irriterat någon så till den milda grad
att denne någon försökt avlägsna/riva bort det blå volvomärket ifrån min grill.
Inte ens detta har idioten till misslyckad människa lyckats med, utan enbart fått bort 2/3 utav märket.
För att förtydliga vad jag menar med "blå Volvomärke", se bild under:

Nu undrar jag om någon här råkat ut för samma sak, alt. vet om det är möjligt att byta enbart det blåa märket?
Jag har en "Driver Support-platta" i grillen och hoppas inte det kommer ställa till vid ev. grillbyte.
Hoppas att försäkringsbolaget ser detta som skadegörelse då jag har 1000:- i självrisk på detta.
Jag har haft bilen i tre/fyra mån. och har fått utstå:
Dörr-i-slag, repor(front, sida, baklucka), bucklig nummerplåt fram och en smärre park.skada vä. bak.
Vart är mänskligheten på väg när ingen verkar respektera andras egendom?
Tragiskt, bara så förbannat tragiskt.
Mvh Familyman
Jag upptäckte efter helgen att min svarta pärla dessvärre irriterat någon så till den milda grad
att denne någon försökt avlägsna/riva bort det blå volvomärket ifrån min grill.
Inte ens detta har idioten till misslyckad människa lyckats med, utan enbart fått bort 2/3 utav märket.
För att förtydliga vad jag menar med "blå Volvomärke", se bild under:

Nu undrar jag om någon här råkat ut för samma sak, alt. vet om det är möjligt att byta enbart det blåa märket?
Jag har en "Driver Support-platta" i grillen och hoppas inte det kommer ställa till vid ev. grillbyte.
Hoppas att försäkringsbolaget ser detta som skadegörelse då jag har 1000:- i självrisk på detta.
Jag har haft bilen i tre/fyra mån. och har fått utstå:
Dörr-i-slag, repor(front, sida, baklucka), bucklig nummerplåt fram och en smärre park.skada vä. bak.
Vart är mänskligheten på väg när ingen verkar respektera andras egendom?
Tragiskt, bara så förbannat tragiskt.
Mvh Familyman
Senast redigerad av 2 Familyman, redigerad totalt 0 gång.
- V70 Classic D4 VEA FWD Polestar 8 speed Aut. Summum MY16 Electric Silver. -
- V70II 2.4D Polestar Aut. MY10 SvartMet. -
- V70II 2.4D Polestar Aut. MY10 SvartMet. -