Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micket4
Hej

Undrar lite vad ni andra tycker. Ska byta speglar på min V70N och funderar på dom nya med blinkers, vad tycker ni om dom. Tycker själv att dom känns stora men jag vet inte. Självklart ska dom vara kromade. :D

Mvh Micke
Användarvisningsbild
av elmuppo
Micket4 skrev:Hej

Undrar lite vad ni andra tycker. Ska byta speglar på min V70N och funderar på dom nya med blinkers, vad tycker ni om dom. Tycker själv att dom känns stora men jag vet inte. Självklart ska dom vara kromade. :D

Mvh Micke
Hur ska du koppla in blinkers? Finns inget stöd för det då de nya bilarna har en utgång via dörrstyrenheten för blinkers.
Användarvisningsbild
av Micket4
Det finns inget fördraget för att få det att funka men jag tänkte dra ut kablarna från skärmblinkersen till blinkersen i spegeln.
Användarvisningsbild
av greeeken
Micket4 skrev:Det finns inget fördraget för att få det att funka men jag tänkte dra ut kablarna från skärmblinkersen till blinkersen i spegeln.
Det ska tydligen vara ganska lätt
Användarvisningsbild
av Micket4
Vet inte ännu. Men jag kan inte tänka mig att det ska vara så svårt. 8)
Men jag var mest intresserad av att höra vad ni tycker om speglarna. :D Blinkers eller inte. Vad tycker ni?

Mvh Micke
Användarvisningsbild
av Loner
greeeken skrev:Det ska tydligen vara ganska lätt
Lätt o lätt, man frå riva en hel del inredning, men det går :roll:

/L
Användarvisningsbild
av Loner
Micket4 skrev:Blinkers eller inte. Vad tycker ni?
Mvh Micke
Kör på blinkers varianten tycker jag.

/L
av jarbi
blinkers absolut!
var inne hos volvobil o kollade, men dom hittade inga speglar? (bara dom gamla).. sitter med s60 tillbehörskatalogen framför mig här o artnr är 30716 660 som tydligen inte fanns i deras system? lite märkligt
Användarvisningsbild
av Micket4
Bestämmer mig imorgon. :???: Tycker att dom nya speglarna ser lite stora ut.
Men det blir nog fräckt ändå. 8)
Användarvisningsbild
av Loner
Micket4 skrev:Bestämmer mig imorgon. :???: Tycker att dom nya speglarna ser lite stora ut.
Men det blir nog fräckt ändå. 8)
Är dom nya större då menar du? Har inte detaljstuderat V70 speglarna, men XC70 speglarna ser då lika stora ut som dom gamla..

/L

Hej, väcker liv i denna tråd igen. Var[…]

Framförallt är det svårt att lycka[…]

Misständningar Volvo S60 T5 2008

Har du skruvat ur stiften och kollat hur dom ser u[…]

Jag tänker... försäkringsbolaget? T[…]