Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av opA
adde93 skrev:hahaa okej, vad jobbar Du med?? :)
Bonnadräng ;)
Användarvisningsbild
av opA
Ynot skrev:Nu när våren kommer vill jag att du testar din bil 0-100, tycker dom siffrorna är skitviktiga. :wink:
Haha ska kika på de ! ;)
De är verkligen inte lätt att göra 0-100 tester på ett bil med mitt vrid och odiffad FWD.. 1-2-3:ans växel spinner i princip bara så har skitsvårt att få fäste och komma iväg.
Användarvisningsbild
av opA
Det är få gånger man är så lycklig som när sommardäcken åker på... och idag åkte dom på och de är sååååå nice ! :mrgreen:

Bild
Användarvisningsbild
av opA
Dalmans skrev:Med risk att verka tjatig kommer härmed ännu en stående ovation!

fy satan så grannt! helt jävla kung! ursäkta språket
De är lugnt, blir aldrig för tjatigt :D

Tackar och bockar ! :mrgreen:
Användarvisningsbild
av opA
teddysoft skrev:snyggt!
Tackar ! :)
tusse92 skrev:Riktigt stilig bil, Volvo :-@
Tackar ! :D
Användarvisningsbild
av opA
I helgen hade vi bilcruising till Jönköping med ett 6-7 tal bilar och en massa folk i ifrån mina områden... just för att känna lite på hur de kommer va till Elmia nu i helgen, som dock verkar va förstörd. Massa regn på fredag, minus under natten till lördag och säkerligen då inga torra vägbanor :(

Nåja.. jag försöker hålla mig optimistisk..
Åka till Jönköping gick rätt fort.. särskilt när man har med sig en massa M3:or som hetsar en :P

Har bara fixat till en bild just nu.. får se när jag får tid att ladda upp lite filmer och ännu mer bilder från träffen.

Bild
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 28

Det verkar vara förnuftiga beslut, säke[…]

Bud från utländsk intressent för[…]

Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtag[…]

Missljud AC (kompressor bytt)