Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det finns några du efterfrågar som sticker ut , Porsche Cayenne eller Panamera de kan du bygga som du vill och finns i en mängd olika motoralternativ, väljer du Turbo alternativen så har du några riktigt bra familjefraktare som du kan köra aktivt.
Det finns ju massor med alternativ men det beror som sagt på vad för kriterier som är viktigt för var och en vid bil köp och hur mycket det får kosta.
Personligen håller jag BMW 535d xDrive Touring som den i det närmaste perfekta bilen. Men den kostar å andra sidan hutlöst mycket om man vill ha den extra utrustning som är lite av ett måste på en sådan bil.
Varför skriver alla BMW 5-serien ,Audi A6 osv. varför inte Volvo V70??? Gillar du Volvo skulle jag satsa på en V70. Har du tröttnat på Volvo då kan du välja BMW 5 serien eller Audi A6.
V70 måste ju vara betydligt mer intetsägande än en xc60 awd r-design?

En sådan står det ju på var och varannan garageuppfart :(
sony skrev:Varför skriver alla BMW 5-serien ,Audi A6 osv. varför inte Volvo V70??? Gillar du Volvo skulle jag satsa på en V70. Har du tröttnat på Volvo då kan du välja BMW 5 serien eller Audi A6.
Utifrån det trådskaparen tidigare skrivit så bär det iväg åt dessa modeller. Han var dessutom specifik med att inget var intressant i volvos modell program.
Herkulez skrev:
sony skrev:Varför skriver alla BMW 5-serien ,Audi A6 osv. varför inte Volvo V70??? Gillar du Volvo skulle jag satsa på en V70. Har du tröttnat på Volvo då kan du välja BMW 5 serien eller Audi A6.
Utifrån det trådskaparen tidigare skrivit så bär det iväg åt dessa modeller. Han var dessutom specifik med att inget var intressant i volvos modell program.

Jag syftade på själva storleken. Folk nämner BMW 5 serien,Audi A6. Dessa bilar är i samma klass som V70 som är lite billigare än nämda bilar.
mojja skrev:V70 måste ju vara betydligt mer intetsägande än en xc60 awd r-design?

En sådan står det ju på var och varannan garageuppfart :(
Till skillnad från en XC60 menar du? I vårat område rullar det betydligt fler XC60 än V70. Men jag håller helt med om att V70 känns betydligt mer intetsägande än XC60.

Ja da, John. Har hatt problemer med at lyset for […]

En suv till som är värdelös inget k[…]

D4 VEA dricker olja

Okej, så jag kör på vanlig olja d[…]

Sportkatt, motorlampa lyser?

Använd rätt sorts katalysator.