Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nightmare89
Alfredo skrev:Får inspiration själv efter ha kollat Nightmares snygga bil, bra jobbat!
Tackar tackar!! :D

Du kan ju kolla min gamla bil med finns nog på andra sidan i garaget delen. Heter typ samma som denna tråd 62 sidor lång.
Användarvisningsbild
av thorell
Vi har samma smak när det gäller bilar du och jag. Min V40 Classic har precis samma stuk, cleant och femekersfälgar. Men du har 18-tummare va? Själv nöjer jag mig med 17".
Användarvisningsbild
av thorell
Nightmare89 skrev:MM på den här så är det 18 men på förra var det 17!

Har du ingen garage tråd med bilen? elelr har jag bara missat den?
Nej, jag har inte kommit mig för att lägga upp någon heller. Tanken var väl inte att fixa så mycket med bilen, men nu börjar listan på mods bli ganska lång... Sen är jag så jävla dålig på att fota när jag gör saker. Kommer ofta på att jag ska fota bilen efter vaxningen tre dagar efter att den är gjord. :D
av 2444ever
Men när du väl får tummarna loss så blir det bra foton, du verkar ha lite känsla för det där
Användarvisningsbild
av Nightmare89
2444ever skrev:Men när du väl får tummarna loss så blir det bra foton, du verkar ha lite känsla för det där
Tackar! Ja jag har tagit lärdom från en av mina arbetskollegor som gått media och jobbat inom foto!

Han ska få plåta bilen efter nästa helg då jag fixat upp den mera^^
Användarvisningsbild
av thorell
Nightmare89 skrev:Yes nya högtalare fixade nu he he ^^ :D
Trevligt! Vad blev det för nåt?
Användarvisningsbild
av Nightmare89
thorell skrev:
Nightmare89 skrev:Yes nya högtalare fixade nu he he ^^ :D
Trevligt! Vad blev det för nåt?
Kommer en STOR upp på söndag då jag under helgen ska ut med den till ladan å där komemr det hända sjukt mycket kan jag lova! kommer bli minst 30 bilder!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 35

Ja, det är väl dags för mig att sv&[…]

Ford explorer då? Är ju en rebadgad VW,[…]

En D2 skulle jag säga. Ligger på 0,45 m[…]

När jag svänger ganska kraftigt, tex i e[…]