Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Japp, det är bara att köpa :)

Sen så är det ju bara att vidarekoppla din vanliga telefon till ditt nya kort när du sitter i bilen.
thorell skrev:Japp, det är bara att köpa :)

Sen så är det ju bara att vidarekoppla din vanliga telefon till ditt nya kort när du sitter i bilen.
Hmmm... Hur fan gör man de? :mrgreen: Aldrig gjort förut, vidarebefordra email kan ja, men inte telefonsamtal ;)
Lånar oxå tråden lite grann, har en v70n 00a med simkortsutrustningen som ligger bak, man måste ha ett helt simkort i den utrustningen alltså ett sånt simkort man använde i tex. motorola microtak ser ut som ett kreditkort, vad finns det för alt. för mig? någon som vet? Jag vet iaf att telias inte fungerar (Helt kort).
T-rex skrev:Lånar oxå tråden lite grann, har en v70n 00a med simkortsutrustningen som ligger bak, man måste ha ett helt simkort i den utrustningen alltså ett sånt simkort man använde i tex. motorola microtak ser ut som ett kreditkort, vad finns det för alt. för mig? någon som vet? Jag vet iaf att telias inte fungerar (Helt kort).
Det här kan ju vara en början:

http://bit.ly/AFgoYT
tänkte prova idag om mitt sim kort som jag har i min mobil fungera så vet man ju innan man skaffa ett sim till :P hoppas det fungera. har ju med den gamla modellen som sitter i kofferten men har ett stort kort som jag kan sätta i mitt lilla simkort i. en fråga kan man komma åt telefon boken i bilen med ? eller måste man slå in numret varje gång?
klimpan skrev:tänkte prova idag om mitt sim kort som jag har i min mobil fungera så vet man ju innan man skaffa ett sim till :P hoppas det fungera. har ju med den gamla modellen som sitter i kofferten men har ett stort kort som jag kan sätta i mitt lilla simkort i. en fråga kan man komma åt telefon boken i bilen med ? eller måste man slå in numret varje gång?
De går väl att lagra nummer har ja för mig...?
Lånar oxå tråden lite grann, har en v70n 00a med simkortsutrustningen som ligger bak, man måste ha ett helt simkort i den utrustningen alltså ett sånt simkort man använde i tex. motorola microtak ser ut som ett kreditkort, vad finns det för alt. för mig? någon som vet? Jag vet iaf att telias inte fungerar (Helt kort).
Som jag fattat det så ska det bara vara att köpa ett nytt kort, och sedan bara ge fan i att bryta loss själva simkortet utan bara stoppa i hela stora kortet
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Tack för svar, så milen 27000 på[…]

Standard med volvos låskistor. Ja det &[…]

Volvo appen

Jag får trycka väldigt många g&[…]

Jag tror du kan ändra tändiäget p&a[…]