Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Dalmans skrev:Bra jobbat. Du skulle lagt lite färg på överdelen på kofångarn. Altså svart färg inte röd. :)
Tackar !!
inte riktigt klar ännu har fortfarande lite plast undertill som skall dit , å en tvätt och vaxning sen ska listerna få sig en omgång eller två. 8)
Nexus skrev:Här händer det grejer, skitkul följa prijektet och bilder gillas. Svart nät blev snyggt mot svart grill 8)
Japp d har blitt lite mycke grejande nu på kort tid så får väl lugna mig lite..
Japp d e kul att uppdatera med bilder , en bild säger ju mer än 1000 ord :wink:
har gjort några små missar som jag måste korrigera, nackdelen e att jag satt popnit så måste borra ur dem igen (innerskärm/stöten)
Funderar på att lacka hela grillen svart å ta bort ribban ?? eller om d finns skulle d kanske va snyggt me rutgrill..
Dalmans skrev:Neeeeej ta inte bort ribban. Skäms du för att åka Volvo eller?

Visst smaken är som baken men med en helsvart grill kan man lika gärna åka utan. Ser bara ut som ett svart hål :S
Nej absolut inte.. då kör vi på att ribban får va kvar men byta ut märket mot d nya ist , googla lite å fann en bil som d gjort så som jag tänkt men...
Nej den såg ju ut som en brugd då ju :lol:
du har rätt .
japp då fick man tag i lite grejor på skroten då.
gratis e gott :D
Bild

fick även tag i min omtalade platta under bilen, så den ska d väl grejas me idagarna...

Men handskfacksluckan skulle jag "bara" byta idag :evil:

Massa skruv å annat meckel , här e den gamla iaf.
Bild

väck och utslängd
Bild

Tog dän lås/handtaget
Bild

Montera ihop luckan :evil: :evil:
FAN !!
Varför byta plats på gångjärnen för , va ska d va bra för
Bild

bara göra om hela proseduren samt ta länkaget från den nya luckan å sätta tebax allt på min fula lätt skeva originallucka, får sitta sålänge tills jag funnit en ny.
man blir så trött...
Men jag slipper iaf den gamla kroken som satt där tidigare. :D
Bild

vita skärmblinkers åkte på oxå, vet... ska sätta dit den däringa listen.. :wink:
Bild

i mörrn ska jag kika på plåten.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Som jag nämnt tidigare kan jag inte ha en bi[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]