Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

anton skrev:Prövade att starta min närjag bytte till dubbla utblås, och det låter inte särskilt mycket mer utan ljuddämpare. Prövade dock bara att strat bilen i garaget, körde inte med den.
Okej, det är rätt snyggt med dubbla :)
Jag är dåligt insatt i detaljerna som diskuteras i denna tråd. Nu var det dock så att jag parkerade bredvid en bil med R-design och nu vill jag med ha :) Plus att jag vill ha p-ass. fram med "krom" och då krävs r-design bak för att p-assistansen skall fungera korrekt. Jag har en 2,4d M10, vilket jag tror innebär att jag bara har en ljuddämpare. Jag undviker så långt som det är möjligt att behöva såga i ljuddämpare och skulle absolut nöja mig med ett utblås. Är allt jag behöver då bara "Art. Nr. 30756744 Enkelt slutrör med parkeringsassistans" +" Applikation1 Art. nr. Beskrivning 30756582 Med parkeringsassistans"? Är det sistnämnda mjukvara? Vill bara kolla då det är lättare att ha lite kött på benen innan man ringer och priskollar med Bilia.
Lånar tråden lite.
Undrar om det är någon som vet om man kan ta typ 2.5ft
dubbla ljuddämpare och sätta på en 2.4d -10
Alltså bara bakre delen där systemet delar sig till två.
Får väl kapa av originalet som ja har fattat det för vid bakaxel ungefär.
Dom ja pratat med säger lite olika.

Elvinge hade jag redan på VW Corrado fö[…]

Repor mittkonsol polering

Någon som provat denna https://www.fruugo.s[…]

Jag böt HCM som hade felkod samt bägge l[…]

Abs problem

Nu tappar jag det snart! V70 98- D5252t har haft p[…]