Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

teddysoft skrev:
AudiRaacing skrev: Tackar :) ni har ju bilder på nån annan sida hur den såg ut innan :)
Japp, man ser att du har fått fram glansen med poleringen tycker jag.
Tackar. Tycker själv att den såg förbannat bra ut när jag fick hem den men nu.. nu skiner den dubbelt så mycket mera :)
Uppdatering 2012-03-07
Egentligen så är det en uppdatering från igår och den finns inte med på listan. :)

Bild
Bild

Detta är alltså en smink spegel för handskfacket. Man måste ju se hur oljan är placerad i ansiktet? ;) Fick med fästen och skruvar :)
Mer kommer ;)

Sen så till alla er som har följt mina bilar, så vilken av alla är det som syns i spegeln? ;)
Uppdatering 2012-03-08
Fick igår men hämtade ut en leverans som jag tillslut fick efter förjävligt många om och men. Men iallafall detta innehöll den :)
Bild
Bild
Alltså dammskydd och tändstift.

Ni ska veta att jag la upp beställningen den 26/1-12. Efter en hel del samtal till dom så fick jag sakerna tillslut. Måste bara säga att första meningen i samtalet inledde jag med "Hej, hur jävla länge ska det ta för er att fixa fram 4st tändstift och dammskydd?"

Tro det eller ej, kommer mer ;)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14
230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter und[…]

Öppnar denna tråd för att stä[…]

På hur många bilar sitter det samma t&[…]