Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av defacto
Hej Hallå.
en snabb fråga.

När man pratar om Coilovers *bulton* är det då färdig ihop satt som bara behöver monteras på bilen?
Användarvisningsbild
av V40sport
Finns inga dumfrågor. Nja...
:wink:
Men "Bolt on" brukar betyda att det bara är att montera på bilen. Möjligen måste du sätta dit nya topplagringar.
Kul om du väljer att köra med coilisar. Skillnaden i uppförande på vägen är total.
Återkom gärna med lite fakta om de coilisar du väljer & hur de funkar på din bil.
av defacto
V40sport skrev:Finns inga dumfrågor. Nja...
:wink:
Men "Bolt on" brukar betyda att det bara är att montera på bilen. Möjligen måste du sätta dit nya topplagringar.
Kul om du väljer att köra med coilisar. Skillnaden i uppförande på vägen är total.
Återkom gärna med lite fakta om de coilisar du väljer & hur de funkar på din bil.

kör redan med Coilisar på V40n Använder Ksport Street pro K-VL-06 tror jag dom heter.
men dessa fick jag sätta ihop själv hade aldrig hört om Bolt On kit förut. bilen ligger som en padda på vägen :)
av defacto
Nightmare89 skrev:Jag körde med Coilisar till gamla S40 gick som en tunga på gatan! Nu kör man en T4 03 med original grejer å bilen känns som en svamp! :roll:

Jag föredrar coilisar. men brukar inte sänka bilen utan mest för handligen

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]