Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nej. Det kändes som en dum idé. Jag köpte fälgarna utan däck, så ska väl dra iväg en beställning inom kort är det tänkt.. Och så blir det väl en sänkning snart också.. Får fippla upp lite mer bilder när tillfälle ges..

/Ticken
Jag Beställde också Odysseus fälgar från företaget i Malmö , Dessa ligger nog snart på posten till mig :)
Grymt snygga fälgar måste jag säga, Väldigt tillmötesgående på Citydäck i Malmö, Inget problem när jag ville ha annan dimension än "standard" på däcken heller ;)

Dock köpte jag sista uppsättningen fälgar i storleken 18" tum, detta var för en vecka sen. Nya skulle dyka upp runt april/maj nån gång trodde killen på Citydäck. Har även haft kontakt med ett annat företag dom skulle få hem dessa i april ifall nån är sugen ;) För detta företag har ingen blocketannons på dom.
Nexus, Nej. Inget nytt än mer än att en av torkarmotorerna som ska hålla rent på strålkastaren gav upp. Så jag har tagit bort båda bladen och där lär det bli täckbrickor snart.. Men närmast är väl att få till lite däck på fälgarna och slänga på en sänkningsats på bilen. Får uppdatera när det är gjort.

tusse92 , Bra att det funkade fint för dig. Jag hade lite problem med Citydäck men det löste dom själva väldigt bra. Så jag har faktiskt inte något dåligt att säga om dom. Ska väl bli lite däck på fälgarna bara så kommer det väl upp nån bild när dom sitter på bilen. Kul faktiskt att man kör kopior på odysseus precis som på r-fälgarna. Odysseus är ju lätt en av dom snyggaste fälgarna volvo gjort enligt mig.

/Ticken
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering