Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Qualia
I maj blir den exakt ett år..
Försenad blev det.. Har jag tur kanske jag får den på fredag..
av Steff 99
Samma här, fick mail igår att kartor är påväg....bättre sent än aldrig.
av danli
Eftersom jag har Juni tillverkad MY12 så får jag vänta till Augusti, men jag blir inte förvånad om det är exakt samma kartuppdatering.
av Lagerpe
Hej på Er! En ny medlem här!

Jag är sedan några veckor en glad ägare till en ny MY 2012 XC60 T6. Mycket nöjd så här långt!

Min fråga: Min bil är byggd till EU-specifikationer men jag befinner mig i USA (lång historia...). Då bilen har EU kartor inmatade från fabriken vill jag byta till USA-kartor. När infördes sensus-GPS systemet som finns i en MY 2012 XC60? Kommer den här DVDn att funka?

http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... onMenu=YES

Tacksam för svar och/eller funderingar kring denna förmodligen ovanliga fråga.

Hälsningar,

Lagerpe
av Steff 99
Enligt mailet från Navteq som kom den 28 feb 2012 så var kartor påväg.
Skickar de detta med båt så kan det ta någon månad från USA med tanke på att första leveransbeskedet var aug. 2011 så kan det nog ta hur lång tid som helst.
av Ronne
Sååå äntligen , paket med skivor låg i posten vid hemkomst. Blir spännande å se om det funkar å uppdatera utan strul .

/Ronne
av Lagerpe
Har nån av er som just fått era nya kartor möjligtvis en XC60 av modellår -11 eller -12 och, i så fall, vad står det på baksidan av DVD-fodralet vad gäller XC60? Står det "XC60 MY 09 -" eller nåt annat?
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 29

Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]

Skruvat i luftfjädringen sen spa xc90in lans[…]

Rätt namn för denna komponent är: M[…]

Tack - Återkommer!