Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

kamilenski skrev:Ingen svarade på min fråga.
Hur ser det ut med förvaring så att man skulle kunna gömma saker?
Kamera modell större (som rymmer en stor 1,5l flaska).
En eller två platser som denna. I 855 hade man 2 fina platser längst bak bakom hjulhusen.
Japp, det finns förvaring bakom hjulhusen (eller menar du en lucka?). Jag har satt dit nätfickor och är nöjd med det, den högra förvaringen är inte så stor men något får man ju plats med. Har flyttat in i hus nu dom senaste 2 veckorna och jag är också nöjd med bagaget i V60:in

Vänster ficka
Bild

Höger ficka
Bild

Under luckan
Bild

Mvh
Per
apersson850 skrev:Stod just och försökte lasta i min XC70. Gav snart upp och kopplade på släpkärran. Jädra småbilar.
Hade 945a varit bättre?
av Amli
apersson850 skrev:Stod just och försökte lasta i min XC70. Gav snart upp och kopplade på släpkärran. Jädra småbilar.
XC70 är ingen småbil. Det är du som behöver frakta mycket.
Användarvisningsbild
av sony
Ser hel ok ut. Var köpte du nätfickor och vad kostar dem?
Volvo orginal, kostar runt 850kr för sats med 3 nät (höger, vänster plus ett fram vid fötterna på passagerarsidan)
Användarvisningsbild
av sony
grålle1 skrev:Volvo orginal, kostar runt 850kr för sats med 3 nät (höger, vänster plus ett fram vid fötterna på passagerarsidan)

Hur fäster man dem?
av Antti
Skulle byta ut min V50 och funderade på en V60.Men läste olika tester som sa att v60 där ser man inte bakåt (dålig bakåtsikt m.m.) samt den skulle inte vara större än min jag då hadde V50.Men nå fan ser jag bättre bakåt samt lastar mer i min nya V60.

Jag byter rem varje till varanat år. Vä[…]

Kolla plats 11 och 18 i bagaget. https://www.volvo[…]

D4 VEA dricker olja

Nu har jag allt klart för mig kring vad motor[…]

Misständningar Volvo S60 T5 2008

Har du fått spridarna testade? Alltså […]