Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
Kompe skrev:Du skulle tagit blank ;) kanske går att slipa klarlacka å vaxa? :mrgreen:
nja, den är inte så fin i plåten och färgen var billig så fick bli matt, det döljer lite mer än blank färg :)
Användarvisningsbild
av Kompe
Jo det har du ju visserligen rätt i :mrgreen: (R)
Användarvisningsbild
av dahlen
haha :lol:

lite bättre helhetsbilder då :)

Bild

takräcke på 8)
Bild
Bild

*vila, tills påställning någongång i april..*

Bild

kvar nu är avgassystääm, fjädrarna bak, kränga över däcken på plåtfälg och montera stereå :)
Användarvisningsbild
av dahlen
LIten uppdatering på den blåa 8) Ser ni nå nytt? :roll: gått 500 mil sen i november. så nu står den på 18500 mil :roll:

Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Kompe
Snyggt på båda 2, blir ju lite smått sugen på 240 vettu, fast de där e väl inga dimljus utan snarare varselljus? :lol:
Användarvisningsbild
av dahlen
Tackar, jo 240 är fina bilar, funderar på att försöka sälja iväg den rollade för att kunna få fram lite pengar så jag kan fixa den blåa inför besiktning :)

Ja du har helt rätt, är egentligen varselljus :roll:

Funderar på att köra utan bakrutejalusit ett tag, men vad tycker ni *utomstående* om det??? velar fortfarande själv om jag ska ha den på eller inte.. :???:
Användarvisningsbild
av Kompe
Behåll det! Har då inte sett en enda med sånt sen man var liten liten unge :roll:
Användarvisningsbild
av dahlen
jalusit fick lämna bilen iallafall, får se om jag sätter dit det igen :)

dock har instrumentbelysningen gett upp och det verkar som att lampan och själva sockeln sitter ihop på nyare 240 :shock: var kan man få tag i såna tro?

Har ev fått nys om billiga fälgar med. få se om det blir nått med dom. kommer dock behöva hitta spacers då.. :)

bjuder på en bild på en riktigt skitig bil..
Bild
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]