Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Går i tankarna att modifiera frugans V70 2,4D -08 till R-design diffusor och R-design ljuddämparna.

Är det 39867273, nederdel stötfångare man skall beställa?
Samt Hö, VÄ, ljuddämpare R-design 30733241 samt 31290205 som behöver till?
Eller finns det alternativ genom modifiering av befintlig VÄ ljuddämpare?

Totalpris för dubbeloptik med diverse volvorabatter verkar bli 9000 kr, olackerat.
Läste dock om medlemmar på forumet som lyckats göra detta för ca 5000 kr.

Tänker jag galet med specen ovan?

/R

V70 2,4D -08
S60 2,4T -01
Självklart ska du inte köpa nytt..

Gå in på http://www.bildelsbasen.se/ och leta efter en bil med dubbla pipor.. går att få tag på avgassystem med dubbla pipor för några hundralappar om du har tur.
Peetan. Kan man inte bygga eget system med typ ferrita eller liknande? Om man vill ha dubbla utblås och goare ljud ;) funderar på bygga eget på min. Men besiktningen kanske gnäller om man "tappat" ljuddämparen ;)
peetan skrev:r_blom.

Har nederdel liggandes i garaget, R-design med dubbla utblås och parksensorer.
Har inte avgassystemet, utan diffusor.
Har mer r-design prylar om du är intresserad.

peetan
Vilken färg på nederdelen? Om inte blom är intresserad så är jag det.
Mvh Robban
r_blom: Tack för din mail. Sittar på en båt mellan New Zealand och Malaysia, så har inte kunnat svare dig på mailen. hoppas at nedanstående svar räckar?

Köpta min sats från Volvo til ~4000 SEK (Res.nr: 31269693). Vet inte vad priset är idag, men så var priset för et år sen.

Mvh,
Kristian
peetan skrev:r_blom.

Har nederdel liggandes i garaget, R-design med dubbla utblås och parksensorer.
Har inte avgassystemet, utan diffusor.
Har mer r-design prylar om du är intresserad.

peetan
Vilken färg?
kristianmann skrev:r_blom: Tack för din mail. Sittar på en båt mellan New Zealand och Malaysia, så har inte kunnat svare dig på mailen. hoppas at nedanstående svar räckar?

Köpta min sats från Volvo til ~4000 SEK (Res.nr: 31269693). Vet inte vad priset är idag, men så var priset för et år sen.

Mvh,
Kristian
Hej.
Tack, hittade pris på 3762 kr på Bilia för det artikelnumret. Dock omöjligt för dem att se om det verkligen ingick dubbla pipor i paketet. Får väl prova mig fram genom att beställa.
det artikelnummret som ni anger är själva avgassystemet från bakaxeln och bakåt, detta artikelnummer är inte bumbern, du får välja antingen bumber artikelnr:
+ Bakre bumperspoiler, olackad
Art. nr. Beskrivning
30756742 Enkelt slutrör utan parkeringsassistans
30756744 Enkelt slutrör med parkeringsassistans
30756743 Dubbelt slutrör utan parkeringsassistans
30756745 Dubbelt slutrör med parkeringsassistans

+ Applikation1
Art. nr. Beskrivning
30756582 Med parkeringsassistans

Hej, Min fotsensor för att öppna backluc[…]

Elvinge hade jag redan på VW Corrado fö[…]

Repor mittkonsol polering