Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mwi
Ursäkta att det här är helt OT men filmen är helt underbar fast den är några år gammal.

Tycker den visar fördelarna med bakhjulsdrift utan antispinn :D
av llesrof
Mwi skrev:Ursäkta att det här är helt OT men filmen är helt underbar fast den är några år gammal.

Tycker mest att den visade hur någon retarderad fan betraktade trafiken som sin privata lekplats. En seriöst erfaren förare skulle inte köra på det viset under dessa omständigheter. Jag tycker inte att det var häftigt för fem öre. För övrigt går det att köra med sladd med en AWD också.
Användarvisningsbild
av bensinskalle
llesrof skrev:
Mwi skrev:Ursäkta att det här är helt OT men filmen är helt underbar fast den är några år gammal.

Tycker mest att den visade hur någon retarderad fan betraktade trafiken som sin privata lekplats. En seriöst erfaren förare skulle inte köra på det viset under dessa omständigheter. Jag tycker inte att det var häftigt för fem öre. För övrigt går det att köra med sladd med en AWD också.
Ja en awd går ju, det är det vi vill komma fram till, men inte fwd ;)

Dedär var väl från någon av inspelningarna, inte ens en riktigt riktigt korkad volvoraggare skulle göra det vid sådana omständigheter.
av Sharkbait
llesrof skrev:

Moralkärring??
För det andra så är det en inspelningsplats för filmen Dukes Of Hazzard. http://www.imdb.com/title/tt0377818/
Hoppas blodtrycket sjönk lite för dig !
av llesrof
Sharkbait skrev:
Moralkärring??
För det andra så är det en inspelningsplats för filmen Dukes Of Hazzard. http://www.imdb.com/title/tt0377818/
Hoppas blodtrycket sjönk lite för dig !
Ja, det sjönk när jag fick veta att det var från en filminspelning men toppade igen när du antyder att jag skall betraktas som en "moralkärring" bara för att jag ogillar att folk sladdar omkring bland andra trafikanter. Dessutom undrar jag varför det bara är kärringsr, alltså äldre kvinnor, som skall dras in och antas moralpredika? Tycker att det vittnar om en sexistisk inställning och något som vi borde lämnat för längesedan. Men ditt uttryck får ju stå för dig och dina värderingar.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5