Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Level
Nexus skrev:När kroken monterades visste ingen om faran me låsanordningen. Som bilägare borde man ju själv kollat upp vilken krok man har när larmet kom.Tycker det är lika mycket bilägarens ansvar som verkstaden. Och Besikta är som ett lotteri ,en fd jobbarkompis besikta sin bil i 5 år utan reggad med krok ,6 e året kom de på att oj då denna .......

Blir det för dyrt köpa ett beg drag köp ett nytt fast på biltema då.

Kan denna passa?? http://www.blocket.se/jonkoping/Dragkro ... ?ca=12&w=3

Kan hålla med om ansvaret ,men som för tex mig så hadde jag ingen aning om felet .

Yes det ser ut som att den kan passa ska ringa på annonsen den ser ut som den jag har fast med det svarta handtaget om jag har tur kan det vara den jag letar efter TACK !!
Användarvisningsbild
av ketto
Har oxå (tror ja iaf, inget ja tänkt på faktiskt) modellen me grönt handtag! Ska kollas upp när ja kommer hem!
Användarvisningsbild
av ketto
Level skrev:
ketto skrev:Har oxå (tror ja iaf, inget ja tänkt på faktiskt) modellen me grönt handtag! Ska kollas upp när ja kommer hem!
Hoppas inte :)
Jodå, ja har de gröna handtaget! Fast ja har inte haft några problem me de, förutom att den glappar lite grann upp och ner..
av Level
ketto skrev:
Level skrev:
ketto skrev:Har oxå (tror ja iaf, inget ja tänkt på faktiskt) modellen me grönt handtag! Ska kollas upp när ja kommer hem!
Hoppas inte :)
Jodå, ja har de gröna handtaget! Fast ja har inte haft några problem me de, förutom att den glappar lite grann upp och ner..

Samma här inga fel på mitt , men jag får inte använda det längre för SBP!!
Du har bara haft tur i oturen att det går igenom på SBP
av Level
Som jag skrev tidigare så är det många som har det felaktiga draget kvar,bara en tids fråga innan SBP säger till ( som det vart för mig efter 14 år)
Användarvisningsbild
av Hjulvridarn
Det finns flera faktorer som ska vara uppfyllda, för att draget inte ska bli godkänt.

Bild

Demonterbart Brinkdrag typ G 3.0.
A Grönt handtag
B Nyckellås
C Området kring indikeringsstiftet är runt

OM handtaget är svart, rött, grönt, eller rosa är inte det enda avgörande! :)
av Level
Det är det draget du visar jag har !! Nu har jag lånat ett lika dant med blåt handtag och besiktade för några timmar sen för att bli av med tvåan vilket gick super bra ,Nu är det bara att försöka hitta ett och köpa viket verkar vara svårare.Givet vis kommer jag inte använda mitt drag någon mer !
Stängning av 3G och 2G. VOC?

Hej! Jag har en tidig V40cc tillverkad 2012 men […]

Xenon D3S

LED lampor är inte starkare än en vä[…]

Följde instruktionen men konstigt nog gick n[…]

EX60

Tycker de är bra utrustade som standard. Viss[…]