Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Biltoken skrev:3 brukare sedan 2009 låter som ett måndagsex enligt mig. Eller kanske krockad?
Om den informationen kommer från Transportstyrelsen så innebär det att ävenbilhandlare räknas in. Säg att första återförsäljaren hade den som demobil och fick den registrerad på sig. En ägare. Bilen säljs till en kund. Två ägare. Bilen byts in hos en handlare och av någon anledning registreras på denna. Tre ägare. Fast brukare är ju inte samma sak som ägare men det kan ju handla om ordval och vi vet ju inte mer än vad som har skrivits. Tre brukare sedan 2009 låter som sagt lite skumt. Det är ju bara till att kontakta dessa och fråga dem om bilen.
Biltoken skrev:3 brukare sedan 2009 låter som ett måndagsex enligt mig. Eller kanske krockad?
Bara för att det är tre ägare tror ni det är något skumt? På min bil är jag den fjärde ägaren och den går, efter att ha passerat 15000 mil, som en klocka. Har gått som leasingbil före mig.

Så kolla vilka de tidigare ägarna är
Senast redigerad av 2 Jimpen89, redigerad totalt 0 gång.
Tre brukare på en 2009 behöver inte betyda någonting. Jag är den fjärde på min MY09 och jag har koll på varför alla tidigare ägare sålt bilen och det är inget konstigt med dom affärerna.

/Martin
På transportstyrelsen står det 5 ägare så antog att det cirka är 3 brukare... Men ingen som tycker något om den svarta? Den passar bäst in för min budget men kan sträcka mig till 125' men inte mer tyvärr!
Den svarta 2008 står med 3 ägare på TStyrelsen så får det till 1 brukare.... Den är i fint skick med komplett bok men ett kamremsbyte är ju runt hörnet...

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]

ABS ring/sensorring

Har en XC60 -14 4wd med krånglande felkod p&[…]

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]