Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Dreamb
vilken fälg är det som du vill ha?

Annars så har http://www.infosite.se en stor rea på gång... såg att de har en helt del BMW fälgar under rean.
Användarvisningsbild
av G-kraft
Dreamb skrev:vilken fälg är det som du vill ha?
ingen aning,,måste se modellerna först...samt priserna...sedan så är det inte alla bmw fälgar som passar till min bil, måste ha rätt bult 5/120...men jag tror jag kommer få varning nu av någon eftersom vi talar om BMW och inte volvo, får lägga ner ämnet....sry guys.... :oops:

jag kan gå in på bythjul.com och kolla efter....
Användarvisningsbild
av henka35
Man brukar få med bultar, centrumkåpa och navringar om det inte är Volvoorginal som du ska beställa.

/Henrik
av Dreamb
:)

Ringde de idag... de sa att bultar och centrumkåpor ingår till R-fälgen..

G-kraft:
Hittade du det du vill ha?
Ser att i buyhjul.com kan du få fri frakt +montering och dessutom upptill 1200kr i rabbat när du köper 18" BMW kompletthjul hos de.
av Frigge
Dreamb skrev:Föresten... vem som helst kan få det priset OM om man handlar smart..
resten får de som läser detta lista ut själv.. det är inte så svårt ;)
Hoppas du slipper obalansen man får då man måste ha centrumringar till dessa replikor. Min erfarenhet är att det är dyrt att köpa däck o fälgar för nästan 10 000 kr när man får obalans pga orundhet i dessa lågprisfälgar o däck. Hoppas du slipper det !
Användarvisningsbild
av G-kraft
Dreamb skrev::)

Ringde de idag... de sa att bultar och centrumkåpor ingår till R-fälgen..

G-kraft:
Hittade du det du vill ha?
Ser att i buyhjul.com kan du få fri frakt +montering och dessutom upptill 1200kr i rabbat när du köper 18" BMW kompletthjul hos de.
Aa jag kollade lite , bra priser faktiskt....men jag tror att jag avaktar till nästa sommar,,,behöver vinterdäck nu....
Trasig Renault Scenic

Har haft vilopaus några dagar, väntat p[…]

Kollade med multimeter och satte den på 20[…]

Bygga ”busbil”

Det går väl att plocka ut 300hk+ ur en […]

Idag var tanken att byta olja i bilen vilket int[…]