Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hanzon
Skulle behöva er hjälp med vilka fälgar jag ska köpa. Färg på bil är svart metallic
Det står mellan tre alternativ 19"

Dotz Fast Seven
Bild

Dotz Roadster HG
Bild

Nitro Shift
Bild
Senast redigerad av 2 Hanzon, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av kave
Jag tycker du ska köpa ett par Volvo originalfälgar då de är 10000 ggr snyggare och möjligen höjer andrahandsvärdet. Ex Fortuna är ju fina och finns i olika ytbehandlingar. Dessa lär väl sänka värdet istället.
Användarvisningsbild
av sony
Håller med ovanstående
Användarvisningsbild
av Hanzon
Ok, tack, Ska fundera på originalfälgar istället
Användarvisningsbild
av moose
Håller delvis med föregående talare...
Snygga fälgar behöver ju nödvändigtvis inte vara orginalfälgar. Det finns gott om eftermarknadsfälgar som gör sej mycket bra på volvo. Personligen tycker jag att fälgar med mycket ekrar och bred kant kan vara snygga på bild men lämpar sej bäst på mågon fet merca eller liknande. Stilrent med 5-7 ekrar som går ända ut till däcket ser både stort ut samtidigt som det är lättvättat och står sej bra i längden.
Användarvisningsbild
av Funk
Dotz Roadster är helt klart snygg, fast jag föredrar den med svart centrum till svart bil. Lika snygga är ett antal av Volvos tillbehörsfälgar...problemet brukar vara att dessa är väldigt dyra och lätt kan kosta 2-3 ggr så mycket som eftermarknadsfälgarna.

/Thomas
Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]