Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av nofear745
Kul med ett nytt forum för volvo ägare i Östersund. Jag heter Mats . Bor i Torvalla med sambo o två katter o en tokig golden retriwer. Kör 745 tic som e trimmad men en ny motor e på väg att monteras i vinter, så till sommarn blir det åka av. Har även lite andra volvo projekt på gång. :twisted:
av Lången
Ante heter jag, 27 År. Jobbar som håltagare på Z-borr. Åker just nu en Volvo 142-68 i orginal skick förrutom breddade plåtosar och en säkning.

Lite bilder: http://www.garaget.org/?car=10010

Har även en 144-70 ståendes i fint skick.
av ster
Stefan heter jag. 31 år, jobbar som sjuksköterska. Gift och har två pojkar 2 1/2 och 4 1/2 år. Har även ett barn till på gång, hoppas på en liten flicka då. Kör V70 GLT -99. Är även hockeytokig DIF och Östersunds hockey.
Användarvisningsbild
av eccy243
Loner skrev:eccy243 är du kvar på bilbolaget?

Glömde säga att jag idag är i dina hemtrakter.. Är på jobb i Mattmar (Halabacken)

/L
Jodå, jag e kvar. Men bara denna veckan ut. Börjar jobba kväll på Norrmontage i Järpen fr.o.m. måndag.

Det e ju typ 2 km från där jag bor. Du bör ha passerat Kvitsle-skylten. Du åkte mest troligt förbi...
Användarvisningsbild
av Loner
eccy243 skrev: Det e ju typ 2 km från där jag bor. Du bör ha passerat Kvitsle-skylten. Du åkte mest troligt förbi...
Ingen aning, jag åker ju volvo så jag har inte tid att titta på skyltar :roll:

Var som vanligt en sväng till mina trevliga kund Nord-Lock.

/L
Användarvisningsbild
av molin
heter anders jobbar på bilbolaget i östersund. kör mycket skoter och bil. e 19 år bor utanför krokom. kör 850 gle.... men har planer för t5 motor och lite småt till antingen nästa sommar eller sommarn därpå! tänkte börja köra på ope då kanske om de blir nån fart på volvon.
ni kan ju alltid mejla om något roligt att prata lite trim och turbo...
Användarvisningsbild
av Putte_H
Forsätter..
Patrick grabb på 24 har skaffat mig en volvo v40 på 22.000 mil. Mycket nöjd med mitt köp.
Användarvisningsbild
av Loner
Ganska stor spridning på bilmodeller :) Kul att vi inte snöat in på samma modell allehopa :)

/L
av Micklo
Är det någon som kan rekomendera någon bra och billig lackfirma runt Ösd?? Skulle vilja lacka ner v70:n och lacka listerna.

Micke
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]