Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
Värm med en hårtork, ta en plattång och dra rakt ut så försvinner limmet samtidigt med emblemet...vips så är allt borta.
av llesrof
basberoende skrev:En liten fråga bara. Är det tvunget enligt dig att ha emblemen på bilen? Jag tycker personligen att det är "roligare" när det inte står något på bagagen och folk börjar fundera lite på va man har under huven och liknande.

På min d5 awd står det bara v70 classic (är en -07) och 740-raggarna kollade ganska storögda på mig när jag drog 3 helvarv på fullt ställ runt lycktstolparna när dom försökte sladda runt dom...

Så vill man jävlas med andra ska det inte stå något enligt mig, eller som någon sa innan sätta dit "sämre" emblem.
Klockrent. Min förra bil var falskemblemad. Det var en trimmad S70 2,5T med ett 2,0-märke. Skitskoj när det kom en lagom bedagad GTI eller ungdoms-BMW och jag hetsade lite vid rödljusen :D

Hm... en XC70 1,6...
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Kanske skulle sätta T3 på min då :mrgreen: :wink:

Hade först tänkt att rensa den, men tyckte T6 var rätt snyggt ändå. Sen tänkte jag att om det ändå står T6 så kan jag likaväl sätta dit Polestar-emblemet jag fick också!

Så allt, eller inget! :wink:

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]

ABS ring/sensorring

Har en XC60 -14 4wd med krånglande felkod p&[…]

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]