Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Ska beställa två, "bromsrenoveringssatser" på skruvat.se och hoppas att de har bättre "gummi" än Biltema. Biltemas "gummibälgar" till bromsok och styrleder m.m spricker efter några månader... Eller har skruvat samma leverantör som Biltema kanske?
epostaren skrev:Inga beställningar från mig heller: http://www.rejta.se/omdome/728478/Skruv ... rvdelar+AB
Ordet "märkligt" och "jättekonstigt" dyker vid ett flertal gånger upp. Att man inte ser över sina administrativa processer och även att kundtjänst, om man nu får kalla det så, tar sina uppgifter på allvar.

Alltid har jag lämnat in bil på märkesverkstad alt. köpt delar från Mekonomen. Kosta vad det kosta vill, garantin eller reklamation är ALDRIG några problem. Inget hysch hysch över något, knasar det, så löser dom.

Skruvat.se gräver bara sin egna grav djupare och djupare.
Alla mina köp (från rephandbok till kamrem med tillb, bromsoksrenoveringssatser, motor+kupè värmarsats, div filter tändstift, lyktglas... osv) har varit helt enl mina önskemål, och varit billigt samt funkat kanon varje gång!
Kommer definitivt handla från dem fortsättningsvis vid de tillf de matchar ev köp via e-bay o likn...
När jag läser rejtas omdömen om skruvat.se så känner inte jag igen mig iallfall. Jag har handlat där i flera år nu och aldrig haft problem. Sen visst gnisslar bromsarna fram lite granna men det är ju inte orginal jag köpte. Sen hade jag, om jag jobbade på skruvat, svarat på alla omdömen på rejta, ser inte så snyggt ut att vissa omdömen har svar och andra inte. Men summerat: har aldrig haft problem.

Dave
Blev idag uppringd av en försäljare som ville sälja försäkring och han hade fått mitt telefonnummer från skruvat. Så vet detta om ni ska beställa där, ni får försäljare efter er. Personligen hatar jag detta. Riktigt mycket.
dave skrev:Blev idag uppringd av en försäljare som ville sälja försäkring och han hade fått mitt telefonnummer från skruvat. Så vet detta om ni ska beställa där, ni får försäljare efter er. Personligen hatar jag detta. Riktigt mycket.
Men det gör inte jag. I vart fall inte om jag blir erbjuden sänkta kostnader. För en tid sedan sänkte en teleförsäljare mina bilförsäkringar med över 2000:- och med Skruvats försäkring blir det ännu billigare och då ingår assistans :D

Körde ett tag utan inkopplad kopplingsgivare […]

Hej! Ett problem som jag egentligen fick för[…]

En massa felmeddelanden!

Jag sprayade igår kontaktspray i kontaktstyc[…]

Turbo problem V70

lämnade i till verkstaden han fick fram fel[…]