Skruvat skrev:Hej alla jagrullare,
Det var ingen rolig läsning för mig som ansvarig för Skruvat.se att läsa om de saker som av olika anledningar drabbat er och där vår motprestation inte motsvarat era förväntningar.
Vi är givetvis extremt måna om att våra kunder får bästa möjliga service och att produkterna ska hålla en hög kvalitet. Vi har en uttalad policy om att fria istället för att fälla när det gäller reklamationer, returer, byten av vilken art de än må vara men vi måste givetvis alltid låta våra tekniker undersöka varan innan påföljden kan bestämmas. Produkter som säljs i par eller styckvis för olika sidor ska alltid vara av samma märke, detta är en policy på vårt lager, men vi måste vara ödmjuka och erkänna att det givetvis skickas ut en del felaktigheter. Om så sker ska detta korrigeras omgående och ny produkt skickas ut efter att felaktig vara kommit oss tillhanda. Gällande alla våra produkter så förekommer det ju givetvis reklamationer och konstigt vore väl annars. Just när det gäller bromsskivor och kvalitén på dessa så görs till stor del original, kända märken som Zimmerman och Brembo samt mindre kända märken i mer eller mindre samma fabriker i asien som det är idag. Vi köper själva allt i Europa men ursprunget är i regel detsamma.
Alla reklamerade bromsskivor testas av ett företag med specialutrustning för just bromsprodukter och vi får ett snabbt besked som utgör underlag för slutgiltig bedömning. Nu till er i denna tråd som råkat ut för dessa saker ber jag er att kontakta mig omgående på [email protected] så ska jag se till att ni får nya produkter eller annan kompensation för detta strul. Ni är inte bara viktiga för oss som kunder utan också för att ni hjälper oss att bli bättre.
Mvh
Roberth Risberg
VD, Skruvat.se
Köpte nya dämpare och sänkfjädrar till V70N. Framfjädrarna gjorde att bilen blev högre än orginal i fram! Bakfjädrarna var helt åt helskotta bilen var extremt "baktung". Skickat bilder till er och pratade med kundtjäsnt flera ggr, skickade bilder och fick pratat med någon Magnus P? som skulle vara allvarlig. Han "super-ide" vara att jag skulle riva ner allt, skicka in och sedan HOPPAS på att reklamation blir godkänd.... trots att jag skicka bilder som TYDLIGT visar att hela bilen liksom lutar. Sättningen bak såg ut som en parkerad Citroen men. Slutade med INGEN kompensation, INGEWN återkoppling alls samt att jag fick i det läget sätta tillbaka mina gamla orginalfjädrar frö att få rimlig "nivå" på bilen... Det hela kostade mig 1500:- (för fjädrarna)
Det som gör mig mest förbannad är när man lovar återkoppling men INGEN ringer tillbaka!
Om du nu anser att vi kunder är viktiga får du gärna PM:a mig (visar på din seriositet) så får du kundnummer osv.