Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
haha jo.. jag behövde inte ens lossa dom. så ruttna var dom :shock: räckte med att spänna fjädrarna så gick dom att rycka bort :roll:

Ang färgen jag fick tag i.. den var verkligen skitful i verkligheten.. men jag kör på den ändå :) kanske blir fränare när hela bilen får den färgen :roll: :twisted:
Användarvisningsbild
av dahlen
och...... där! började problemen med den blåa bilen... possljusen la bara av helt plötsligt och nu har jag ett sånt däringa roligt elfel på bilen. fick även startproblem i typ samma veva...
Användarvisningsbild
av dahlen
nej, jag tror inte det. säkringen till poss höger sida går direkt när man vrider på ström. och sitter säkringen till dagsljuset i så går den med.
Användarvisningsbild
av dahlen
status uppdajt!

blåa 240in har fortfarande elfel. inte lyckats få fart på det ännu.. men den är körbar så då är det inte någon prio 1 på det..

den andra 240in står och väntar på att det ska bli lite varmare ute så det går att kasta på lite färg på'n

och i torsdags var jag och hämtade ännu en bil. tyskt fick det bli igen. vet inte mycket om den mer än att det är en lite 1.6 liters motor med förgasare. tvärslut koppling och rasad låda. motorn är i okänt skick men går runt. hade för lite batteri/ tid för att se om den startade. bilen var dock gratis, ska kika lite om det är värt att göra iordning på för att kunna spara in några kronor på bensin och skatt jämfört med mina volvos. är motorn kaputt så har jag ändå en 2.0 liters audi motor som ska passa. bara att flytta över förgasaren :)

Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av dahlen
88an började trycka ur sig olja i lördags och det visade sig att det var vevhusvent som var igensatt.. allt är rengjort så nu bör det inte trycka ur sig mer. Förut blev jag sugen på lite vårkänslor så det fick jag fixa själv..

vet inte hur man får in själva filmen här tyvärr :/
Användarvisningsbild
av dahlen
jo jag blev lite depp på snön och kylan, sen när jag ändå fick fart på bilen igen så kände jag mig tvungen att få lite vårkänslor och vad är mer vårkänslor än doften av bränt gummi 8)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15

Enligt principen att man inte ska ta något f[…]

Ersättningsbakluckeljus V90XC 2018

Garanti på delen har du alltid. Dessutom kon[…]

Man ska inte princip aldrig sätta tillbaka […]

Tysta sommardäck V90