Då har man äntligen funnit en skärm som e hel samt listen uppepå stötfångarn , skärmen kommer jag dock få måla om då den e vinröd.
Sen va jag å fick bilen upphissad idag vill ju kika lite hur den e funtad undertill...
dock som ni vet så har ju avgaset haft lite fel vinkel för att kunna få upp bilen i en lyft men d löste sig idag me hjälp av träklossar
Gick inte få in mer än en kloss , men nu gick avgaset fritt med nöd iaf.
Bild på en icke original kat :evil:
Slutröret på systemet har varit lite löst hm....
å drar man undan ölburken ser d ut så här
Då jag inte hadde med mig mitt ersättnings rör så fick det nästas ihop hjälpligt sålänge (som resten av avgaset oxå för den delen... )
Mera avgas..
mitten på röret (d som hängde ner mest) varför ??
Jo.. d ska sitta en platta tvärs över som skall ev. staga upp röret lite eller nått den e iaf borta :evil: för d va inge svårt att trycka upp röret å kila den me ett par klossar
Hm............... Tänka tänka tänka...
D fick bli en nödlösning här oxå , ståltråd kan man ha till mycket.
Systemet håller tätt nu iaf sen hur länge d håller sig uppe e en annan femma, men d tar vi då.
Tänkte jag skulle kika på luftfiltret... hm... d blev byte av d oxå
Sen har jag haft problem med att bilen varit lite tjurig vid dagens första start s a s , av en slump fick min medpassagerare syn på att d va något som lös svagt typ som en reflex i sidorutan...
handskfackslampan lyser ju...
Luckan ska bytas ut när jag får tag i en bättre , nackdelen e ju att alla jag hittar e ju blåa :evil: :evil: så nödlösning även här.
Den idiotiska lilla skruven satt dar sen tidigare (synd att den förstört inredningen där)
I mörrn blir det väl troligen en liten genomgång av bromsar fram, motionera oken tror jag.
Det jag inte kan..
vill jag lära mig...