Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Uppdatering 2012-02-09
Fick idag leverans med detta.

Bild
Bild
Bild

Och.... detta :D
Bild
Bild
Bild
Sen från höger till vänster
Bild
Bild
Bild
Bild

Virgo fälgar även kallad Turbofälgar. Visst, kanske behöver få sig en liten uppfräschning men tyckte att dom ändå inte såg så förjävlga ut.
Vad tycks?

Tro det eller ej, men det kommer mer ;) Förvånad? Nej, det bör ni inte vara :D
Dieselsmurfe skrev:Jepp grönböckerna syftar ja på. Jag virgosarna så inte ut att vara i så kasst skick. Men rågan är om dom är runda.
Lite överallt :) Ne nog är dom i bra skick, men bilderna gör det lite värre än vad det är.
Uppdatering 2012-02-10
Har fått igen saker. Nån som börjar bli förvånad? Nej, jag tänkte väll det :)
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Som ni ser så är det elspelgar. Det som fattas är kontrollerna för hur man ska ha spegeln riktad på båda sidorna. Nån som vet eller har ett par att sälja? :)
Psst! Dom är uppvärmingsbar, glasen alltså ;) Har hört någonstans att det är ytterst ovanligt med det på tidiga 240in?

Och detta kom också idag :)
Bild
Bild

Det som jag ska köpa är 1st fräsch reflex och nya insatser för belysningen :)

Till er som undra hur vardagsrummet ser ut idag får se det nu. :D
Bild

Jo sen så... kommer mer ;)
Uppdatering 2012-02-13
Då var det dax för en uppdatering igen. Tro fasiken inte att ni börjar bli förvånade någon mer? Det bör ni inte bli. ;) Men iallafall, detta kom jag hem med från Biltema.
Bild
Bild

Orkade inte fota alla stötdämpare men det är iallafall 4st, alltså runtom och 75w90 olja. :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]

230fk går snålt

Detta är enda jag hittat på hur man m&a[…]

Rostskyddstips

Owatrol och Fluid-film är välkända […]