- tor 09 feb 2012, 09:50
Fick även gjort en Läderimpregnering på ditec nu väntar jag bara på överdragsklädseln för framstolarna :)
Moderator: Moderatorer
Mccartney skrev:Fick även gjort en Läderimpregnering på ditec nu väntar jag bara på överdragsklädseln för framstolarna :)Jag som småbarnsförälder har letat överallt efter överdragsklädsel till min V70II.
Familyman skrev:Till baksätet köpte jag volvos eget skydd sitter perfekt. Tror det ligger runt 2000kr jag köpte bagagerumskydd samtidigt.Mccartney skrev:Fick även gjort en Läderimpregnering på ditec nu väntar jag bara på överdragsklädseln för framstolarna :)Jag som småbarnsförälder har letat överallt efter överdragsklädsel till min V70II.
Därför undrar jag lite över vilken klädsel du har hittat. Vad den kostade, samt om den finns som baksätesvariant?
Jag jagar klädsel för hela baksätet samt passagerarsätet fram.
Tacksam för svar.
Mvh Familyman
Mccartney skrev:Det viktigaste är att den som nu gjort dessa överdrag vet att det är airbags i stolsryggarna, eftersom detta innbär att sömmarna måste vara sydda på ett speciellt sätt......Familyman skrev:Till baksätet köpte jag volvos eget skydd sitter perfekt. Tror det ligger runt 2000kr jag köpte bagagerumskydd samtidigt.Mccartney skrev:Fick även gjort en Läderimpregnering på ditec nu väntar jag bara på överdragsklädseln för framstolarna :)Jag som småbarnsförälder har letat överallt efter överdragsklädsel till min V70II.
Därför undrar jag lite över vilken klädsel du har hittat. Vad den kostade, samt om den finns som baksätesvariant?
Jag jagar klädsel för hela baksätet samt passagerarsätet fram.
Tacksam för svar.
Mvh Familyman
Överdragsklädseln ska jag hämta idag hos volvo det är handsytt och det kostade 2800 för båda framstolarna och nackskydden. Ska hämta det idag så jag kan kolla vilket märke det blev vilket jag har glömt precis i detta tillfället.
Jag har två stora schäfrar i bilen också därför har jag skydd där back.
Mccartney skrev:Till baksätet köpte jag volvos eget skydd sitter perfekt. Tror det ligger runt 2000kr jag köpte bagagerumskydd samtidigt.Ett stort tack för hjälpen, Mccartney!
Överdragsklädseln ska jag hämta idag hos volvo det är handsytt och det kostade 2800 för båda framstolarna och nackskydden. Ska hämta det idag så jag kan kolla vilket märke det blev vilket jag har glömt precis i detta tillfället.
Jag har två stora schäfrar i bilen också därför har jag skydd där back.
Antar att alla ni som vill ha mekaniska handtag o[…]